Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen andre enn meg som har registrert rare bevegelser fra magen? Kjennes ut som om den pirker med fingrene sine ut mot magen? Skikkelig ekkelt, spesielt når babyen ligger akkurat på buksekanten og "dirrer". Håper noen andre opplever det.
Flere babyer dirrer når de tisser. Er så mye forskjellig bevegelse inni magen min for tiden. Han ommøblerer inni der, hikker, dirrer, graver med hendene...
Det er bra det ikke bare er inni min mage.. Føles litt rart, for der er flere rare bevegelser enn der er spark. Men jeg tar det som et tegn på trivsel!
Mange rare begelser inni der ja. Jeg kjenner ofte små rykninger helt nederst i magen, og for ikke å glemme noe som kjennes ut som han stuper kråke der inne, hehe ;-)
Av og til rister magen skikkelig, akkuratt som om babyen har kramper...Spurte jordmor om dette. Hun sa at flere gravide hadde fortalt dette og at i følge gynekologer så var nervesystemet ikkje heilt modent ennå, og derfor får babyen sånne ristinger... Men det var helt normalt:)