Rar mens

Gika

Blir kjent med forumet
Jeg lurer på no... Jeg fikk mensen i forrige uke, to dager for tidlig, og den var ikke normal for å si det slik. Det kom masse, masse, ikke klumper eller noe ( sorry ekle detaljer) men masse friskt blod (sorry igjen...). Det hele varte i to-tre dager så vips var den borte... Ikke normalt eller hva?? Flere som har opplevd noe lignende? Eller noen som har en formening om hva dette kunne skyldes? Ei venninne av meg aborterte tidlig ( før uteblitt mens) og hun blødde i to uker, så tror ikke det var det heller...
 
hei!eg vet dæ går ant å ha en liten blødning når du har eggløysning.å eg hadde noen småblødninga mens eg gjekk på pillen sist.bare 3 uker før eg sluttet på di.utfra dæ så vet eg desverre isje mair,mn håpe du finne udav dæ[:)]
 
eg har svart t fail person,mn vist du læse dæ som står på sunniva så sgo dn til dg gika[;)]
ORIGINAL: Gika

Jeg lurer på no... Jeg fikk mensen i forrige uke, to dager for tidlig, og den var ikke normal for å si det slik. Det kom masse, masse, ikke klumper eller noe ( sorry ekle detaljer) men masse friskt blod (sorry igjen...). Det hele varte i to-tre dager så vips var den borte... Ikke normalt eller hva?? Flere som har opplevd noe lignende? Eller noen som har en formening om hva dette kunne skyldes? Ei venninne av meg aborterte tidlig ( før uteblitt mens) og hun blødde i to uker, så tror ikke det var det heller...
 
Jepp, det varte bare bare i to-tre dager, så helt borte. Men det var sikkert bare noen hormoner som herjet eller noe?? Ikke vet jeg....
 
Nei, men har tenkt litt på det. Men tviler jo på at det er en liten en inni der nå, blødde jo så masse... Skal orientere deg (dere) hvis det viser seg at jeg er gravid til tross for tantes "rare" besøk. Vær du sikker på at jeg kommer til å rooope ut![:D]
 
He he. Men det er nå lov å krysse fingrene for deg allikelvel. Hvis det er kort tid siden du har sluttet med hormon preparater kan det jo hende at det er kroppen som er litt hormon forstyrret!!
 
maa bare si at min mens ofte er rar.av og til lite og har hendt jeg har hatt det du beskriver...
 
Ja har noen ganger hatt en slik mens. Kort og ingen klumper som du sa. Mens andre ganger er det sterkere blødning, mere smerter og. Vet ikke hvorfor det er slik.[8D]
 
melder meg inn i "rar mens" klubben[8D]
 
Back
Topp