Rar lukt fra underlivet

M

Maanda

Guest
Wææ, dette er nesten pinlig altså.

Nå har det kommet rar lukt fra underlivet. Lukter søtt og rart. Og i tillegg kommer det en del kremete utflod. Tror ikke det er sopp, har hatt det før og det klødde og lukta ikke...

Noen som har opplevd sånn søt lukt fra underlivet? Kan kjenne det når jeg sitter nå [8D][8D][:'(]

Har opplevd det et par ganger.
Og hver eneste gang har jeg testet positivt en 3-8 dager senere.

ORIGINAL: Eier av en gutt

Wææ, ikke si sånn da, da blir jeg super skuffa om jeg ikke gjør det!!

Men vet du hva det kommer av? Det lukter nemlig ikke vondt, men bare rart/søtt..

ORIGINAL: Maanda

ORIGINAL: Eier av en gutt

Wææ, ikke si sånn da, da blir jeg super skuffa om jeg ikke gjør det!!

Men vet du hva det kommer av? Det lukter nemlig ikke vondt, men bare rart/søtt..

Vet ikke hva det kommer av, men som sagt, jeg har hatt det noen ganger, og da har jeg vært gravid.
Når man blir gravid får man økt utflod, men den er litt andreledes, og man begynner å danne slimproppen.
Har alltid trodd det har vært det.

Hvor er du i syklusen??

I følge BV 6 dager siden EL, men har ikke fåt positiv EL-test da.. Kan jo hende jeg har korte "EL-topper", så kanskje jeg burde testet flere ganger om dagen. Var neeesten positiv for ca 7 dager siden tror jeg.. =)

Så utrolig spennende, vi trenger oppdattering på dette:) Hvor lang syklus har du da?? Det kan kanskje være at det fester seg?? Lykke til! 

Jeg har faktisk ikke aning på syklus lengde. Forrige gang var den 70 dager, men jeg tok utgangspunkt i hva jeg hadde før pilla når jeg lastet inn data på BV. Og da var det 30 dager..

Så vi får se!! IKM er neste søndag, så dette er spennende!

Har forresten veldig ømme brystvorter og aerola(det området rundt heter vel det??).
Og puppene er mer rundt og harde enn før. men det kan vel være pga EL også?

Jeg aner ikke..er spent!![:D][:D]

ORIGINAL: Maanda

I følge BV 6 dager siden EL, men har ikke fåt positiv EL-test da.. Kan jo hende jeg har korte "EL-topper", så kanskje jeg burde testet flere ganger om dagen. Var neeesten positiv for ca 7 dager siden tror jeg.. =)

Eggløsning signaliseres med en LH-økning. Ikke alle har så høy LH-økning at testen blir positiv.
Dersom den nesten var positiv for en uke siden, så er det en god sjanse for at du hadde eggløsning da.
Hold oss oppdatert er du snill.
Prøvd lenge???

Har prøvd siden mars i år, så ikke lenge. Dette er pp2 [;)] Er kjempespent nå!

Hvordan går det med deg Maanda??

Back
Topp