Rar kvalme

Jaybird

Gift med forumet
Har så "rar" kvalme. Er ikke kvalm hele tiden. Kommer og går. Men er ikke spy kvalm. Blir bare plutselig sånn kvalm som når man får skikkelig diare [8D]. Men må ikke på do^^

Anyone else?

Kvalmt fra Jay[;)]

Jeg har, men jeg MÅ på do...magen bare renner... [:'(]

dette kommer nok av at magen er i ulage, og væsketapet når en har diare blir større enn dere ikke hadde hatt diare...

mitt tips...
fiber, og vann...!!

Usjda! Skulle egentlig ønske at jeg måtte på do. Hver gang jeg prøver så høres det ut og lukter som om jeg slepper en atombombe (Unnskyld detaljer XD).

veldig normalt, jeg har sånn, kaster ikke opp, men blir brå kvalm ofte, når jeg ikke har spist, når jeg skal spise, om jeg har stressa eller har masa mye

ORIGINAL: FruStina

veldig normalt, jeg har sånn, kaster ikke opp, men blir brå kvalm ofte, når jeg ikke har spist, når jeg skal spise, om jeg har stressa eller har masa mye

har det akkurat som stina, blir kvalm før jeg spiser, etter jeg har spist, har stresset litt mye og blir kvalm når jeg kjenner noen lukter, men kaster ikke opp... kan hende jeg brekker meg på lukt, men det er det eneste.

avføring er steinhard eller veldig løs... så er nok helt normalt...

jeg er kvalm så og si heletiden, men er mindre kvalm etter at jeg har fått sovd, og bare slappet av... :)

Går bare i bølger her. Vet ikke helt når det kommer, men er livredd for at man plutselig faktisk er dårlig i magen^^. Relativt pinlig når man går i byen hvis det skulle skje noe=P

Jeg er og rart kvalm. Veldig varierende, også kommer det helt plutselig. SOm på vei hjem fra jobb tidligere i dag da jeg tenkte på middag ble jeg akutt kvalm[&:] Kjipt altså

Jeg er kvalm ofte, men ikke hele tiden...
Men jeg får ofte rennende mage og vondt i magen rett etter jeg spiser noe [&:]

Back
Topp