Rar i magen

*Carrie*

Forelsket i forumet
Er det flere av dere som er gravide som har vært litt rar i magen så tidlig som dette. Har hatt mye lyder og i tillegg mye murring og nesten litt "dårlig" i magen... Lurer bare på om det er normalt.

hadde det så tidlig jeg å og har det enda. så er nok normalt ja[:)]

Jeg hadde ordentlig mageknip den første uka, og murringer også.
Helt normalt [:D]

Ja!

jeg hadde mensmage rett og slett de første ukene. Fra før jeg fant det ut, til en god stund senere. Jeg hadde murringer og stikkinger og var uggen i magen!

Jeg er visst dårlig i magen og har mensmange denne gangen også. Derfor jeg forstod at jeg var gravid[:D]

Samme her, mye mens smerter i underlivet.. sukk.. Hadde vært en lettelse å få bekreftet at alt er okidoki
ORIGINAL: Blondie86

Jeg har vært rar i magen helt siden jeg ble gravid! Får sjikkelige magesmerter og smerter rundt halebein og endetarm hvis jeg må bersje... Sjikkelig vondt, og det gjør meg bekymret

Jeg også! Min kjære har hatt spysyka og jeg var sikker på at jeg også skulle få det, men det er bare romling og "rar" mensaktig mage. Hele tiden! Da går det ihvertfall ikke an å tenke på noe annet...[;)]

ORIGINAL: monicabebe

Ja!

jeg hadde mensmage rett og slett de første ukene. Fra før jeg fant det ut, til en god stund senere. Jeg hadde murringer og stikkinger og var uggen i magen!
signerer denne jeg også :)

Fant ut at jeg var gravid for en liten uke siden. Og nå sitter jeg på skolen og magen lager masse lyder, litt flaut..:/ Men det er vell bare vanlig...er heldigvis ikke kvalm å sånn enda, men det blir man kanskje senere?

Jeg har hatt en utrolig urolig mage i dag. Flydd på do flere ganger med diare og mye luft.
Lurte litt på om jeg hadde fått et magevirus eller noe sånt.

Hos legen min i dag fikk jeg høre at det var normale tegn at jeg følte meg litt uggen og svimmel. Det var hormonene som jobbet [:)] Bare gode tegn å være litt uggen i magen og kroppen [;)]

Back
Topp