Rar i magen

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Merker dere mye i magen ? Jeg har en konstant følse at det er noe der, sånn små murringer , øm, stekking pressing er jo ikke noe pause fra det nesten flere om har det sånn? Merker det veldig mens man jobber hvertfall litt roligere når man ligger men alikevell ikke helt bra.

Varierer veldig fra dag til dag og time til time hos meg.
Med førstemann hadde jeg kraftige magesmerter hver eneste ettermiddag i ukesvis...

Er litt øm og støl i magen om dagen. Og føler meg veldig oppblåst og mett heile tida! :)

Godt å høre for kan ikke huske at det har vært så ekstermt de andre gangene

Ja, men mye av det er luft i magen. Kan ikke huske det var så ekstremt så tidlig sist. Og jeg kan føle meg mett selv om jeg rumler i magen fordi jeg er sulten.

Jeg har hatt sånne smerter du får rett før du går på do og oppdager mensen hele uken. Har gått på do kjempemange ganger på jobb og forventet TR på papiret. Ellers har jeg også hatt en mer strømmende følelse, som om jeg kjenner bittesmå bobler eller blodet strømme i en åre. Veldig vanskelig følelse å forklare. Trodde gjerne det var det de kalte murringer, da det føles som om boblene murrrrrrrrrer. Men ser de beskriver murring som litt mer ubehag/mensensmerter, og det passer ikke. Jeg har vertfall aldri kjent liknende når jeg har hatt TR eller luft i magen. Deilig følelse å kjenne at noe er på gang ❤️

Ja da har dere det samme som meg da det er godt:)

Back
Topp