Rar i formen :s

Piletre

Andre møte med forumet
Måtte ta meg en tur innom føden her på onsdag. Ble plutselig fysisk og psykisk "full" (som å være på fylla). Ble helt god nummen i muskulaturen i kroppen, svevde og ble euforisk. Tok blodtrykket som var høyt: 196/94 etter aktivitet, satte meg og sjekket igjen etter en 20 minutter som viste normalt for meg 117/83. Tok det for sikkerhets skyld etter enda 20 minutter; 135/87.

Ringte føden og ble bedt om å komme ned. Var helt uttafor, som en full person, vima og surra, husker ikke så klart alt som skjedde. Urinstix'en viste +3 på leukocytter, som er sendt til dyrkning (venter på svar, har hatt dette resultatet tidligere også, men aldri vært noen bakterier som har trengt behandling). Hjerterytmen på ungen varr 5 slag over det som det skal være. Fikk en paracet og ny runde med hjerterytme målesaken, som da hadde roet seg, og jeg var også kommet til meg selv igjen etter denne virkningen (ingen placebo, da jeg selv peier å ta det dobbelte når jeg først tar noe slikt, og trodde ikke det skulle ha noe for seg).

Nå de siste par dagene har jeg vært/er helt merkelig i formen. Uvel, tidvis kvalm, ør i hode/hodepinet, matt/slapp i kroppen, flere og sterkere "menssmerter" og vondt i ryggen i tak/perioder.

Hun sjekket modningen på meg, og jeg var hverken hard eller myk, så hun nappet litt i den for å muligens få til en modning og kroppen var kar for det. Kan det være dette jeg har reagert på?

Noen som har vært borti noe slikt?

Back
Topp