rar hs lege

turboquattro

Gift med forumet
må man bruke hs legen til barna eller kan man kreve å få bruke fastlegen til barna?

har en merkelig hs lege her som gjør stikk motsatt av alt han sier og prater mere om seg selv og sin familie hver gang vi er der. kunne tenkt meg å heller gå til fastlegen vi har med barna istede men vet ikke om jeg kan nekte å bruke hs legen.

Du velger selv om du vil bruke lege på helsestasjonen eller fastlege. Vi er os helsestasjonslegen på de kontrollene vi blir innkalt til, men går til fastlegen hvis vi trenger lege utenom.

valkyrien skrev:
Du velger selv om du vil bruke lege på helsestasjonen eller fastlege. Vi er os helsestasjonslegen på de kontrollene vi blir innkalt til, men går til fastlegen hvis vi trenger lege utenom.

det er de kontrollene man blir innkalt til av helsestasjonslegen jeg mener. jeg vil heller bruke fastlegen istede hvis det er mulig da jeg har null tillit til helsestasjonslegen.

Jeg har brukt fastlegen til de kontrollene som legen på hs skulle gjøre. Så det er ikke noe problem, det er bare å si i fra til hs og bestille time til fastlegen :) legen her på hs får ikke røre snuppa, så noe annet var ikke aktuelt fra min side. Men var ikke noe problem at fastlegen tok den. Bare pass på at det fastlegen gjør kommer på dataen til hs.

Back
Topp