Rar hodeform?

Snackshvalen

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Flere her om har bebiser med rar hodeform? Lillegutt har en favoritt side å ligge på og er derfor blitt mer flat på den ene siden, vi skal til fysio å prøve å gjøre noe med saken, men så lurer jeg på om det kommer til å bli bedre og om det vil forsvinne helt?
Noen med erfaring?

Storebror hadde skjevt hode som baby men er helt fin igjen nå. :) tror ikke jeg har sett noen voksne ned skjevt hode... :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

når vi var med kiropraktor idag så påpeika han at ho var litt skeiv, så han forma det litt som han sa. skulle gjere det igjen på neste time.
eg har ikkje sett noko, før han påpeika idag at eine øyra ikkje var på linje med den andre

Gutten til en venninne av meg var veeeldig skjeiv i hodet som baby. Nå er han 6 år og helt fin :)

Min eldste gutt var HELT flat i bakhodet når han var et par mnd gammel, men ved hjelp av litt behandling fra fysio + litt jobbing hjemme så rettet det seg fint ut igjen etter hvert. Det samme gjelder nevøen min som ble født 18.april i år. Han var så skjev i hele hodet at fysio lurte på hva i all verden hun skulle gjøre med det. Men sakte men sikkert har det begynt å gå seg til, og allerede nå er det ikke så tydelig lengre selv om han bare er 7 uker gammel. Så det er håp ja :D

Min eldste gutt var HELT flat i bakhodet når han var et par mnd gammel, men ved hjelp av litt behandling fra fysio + litt jobbing hjemme så rettet det seg fint ut igjen etter hvert. Det samme gjelder nevøen min som ble født 18.april i år. Han var så skjev i hele hodet at fysio lurte på hva i all verden hun skulle gjøre med det. Men sakte men sikkert har det begynt å gå seg til, og allerede nå er det ikke så tydelig lengre selv om han bare er 7 uker gammel. Så det er håp ja :D
Mi og har et flatt parti i bakhodet. Men manuell terapeuten gjorde ikke noe med det. Er det noe en må fikse? Eller går det seg til?

Mina Alis 15.04.13 ❤Felix 28.08.08

Back
Topp