Rar hjerterytme

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
I det siste synes jeg hjerterytmen min har vært ganske merkelig. Ofte kjennes det ut som slagene går ut av takt, hopper over slag, slår dobbeltslag, at hjertet stresser/slår tungt. Jeg merker jo dette veldig godt, kjennes rart ut fra nederst i brystkassen og opp i halsen når dette skjer.
Som oftest skjer det når jeg sitter rolig, så det kommer jo ikke av aktivitet eller lignende.

Er dette normalt? Blir litt urolig ettersom flere i familien har hatt litt småting med hjertet...

Har det sån selv til tider . Men var ikke noe galt med meg da. Men sånt skal man jo helst ta på alvor, tilfelle det er noe alvorlig. Får ikke håpe det er noe da i hvertfall[:)]

Jeg har det ogsaa saann. Og vi har, som du, hjerteproblemer i familien.

Men legen har ikke funnet ut noe greier med meg ang dette i alle fall. Jeg pleier bare aa puste dypt med magen naar jeg kjenner at det er noe paa gang, saa pleier det aa forsvinne litt etter litt.

Dersom du ikke har sjekket det hos legen saa burde du jo kanskje ta deg en tur innom. Det skader i alle fall ikke aa ta en sjekk paa det! [:)]

Har det sånnt selv av og til (spesielt i stressende perioder).. Men har vært innlagt på sykehuset og tatt masse tester, og det eneste de fant ut var at jeg til tider hadde en overivrig sinusrytme(hjerterytme) :p

Back
Topp