Rar følelse

Tammy87

Betatt av forumet
Hei
Noen som føler seg "ikke gravid her" hvis dere skjønner hva jeg mener.. etter jeg var hos jordmor for en uke siden og hun sa at jeg var i mellom 5-6 uker på vei ikke 8+3 som jeg trodde så har jeg følt meg litt tom inni meg , har vært hos legen og er forsatt gravid (torsdag forrige uke)[emoji16]
Lege på mandag , skal be om å få henvisning til ny jordmor .. vil se om spiren har det bra [emoji173]
Vært kvalm i hele dag , ømme bryster [emoji28]

Jeg følte meg ikke gravid i mitt forrige svangerskap. Hadde ingen symptomer.

Krysser fingrene for at du snart får en ny ul, og at hjertet banker [emoji4]

Altså, hvordan føle seg gravid om man har lite symptomer? Jeg mener, å være gravid er ikke en normal tilstand man vet hvordan er, og har man lite symptomer føles jo alt som vanlig ut. Jeg følte meg ikke skikkelig gravid med forrige før magen og sparkene kom. Samme nå, føler meg ikke gravid bortsett fra at jeg kjenner noe skjer iblant, men lite symptomer allikevel.

Sent from my SM-G930F using BV Forum mobile app

Dette skrev jordmor.. litt sjokkerende og fastlegen min syns det var veldig dårlig gjort og skrive enn sånn Mail .. jeg ba jordmor om å skrive en Mail om det vi snakket om.. og dette var svaret jeg fikk..
hva syns dere ?
Enig i at den virker litt kort og «kald», men hvis det var det som ble sagt da du var der, og du ba gynekologen skrive en mail om hva dere snakket om, så er det vel bare det hun har gjort? Hun kunne sikkert formulert det litt bedre, men jeg for min del synes ikke noe om å pakke inn ting for mye heller. Bedre å være litt nøktern og kanskje bli positiv overrasket senere, enn å gi masse forhåpninger på litt for tynt grunnlag?
Håper virkelig du bare tar feil av hvor langt du er på vei, og at du får bedre nyheter neste gang! Det er fælt å gå og vente. [emoji17]

Last edited:
NB, du burde sladde navnet på bildet, det er ikke lov å legge ut fullt navn på helsepersonell her. ;)

Hvordan får jeg bilde vekk?
Bare rediger innlegget og ta det vekk. (Hvis du er på app trykker du bare på selve innlegget, og deretter verktøysymbolet øverst. Du vil ikke se selve bildet, men det står en link mellom IMG i sånne klammer [ ] )

Bare rediger innlegget og ta det vekk. (Hvis du er på app trykker du bare på selve innlegget, og deretter verktøysymbolet øverst. Du vil ikke se selve bildet, men det står en link mellom IMG i sånne klammer [ ] )

Klarte det [emoji1376][emoji1376]

Back
Topp