Rar følelse !!

Lynn87

Snart mamma til to <3
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Vi har ryddet rommet til snuppa i magen nå og det er så rart å nå sette alt av hennes ting inn der, ble bare stående å se på alt, har bestilt vegg dekor også så når jeg får det opp og ferdig dandert rommet er jo alt klart.
Det var bare en så rar, fin men rar følelse å se på alt og vite at jeg snart har en liten prinsesse som skal bo på dette rommet, ligge i den vogga, den vogna, leke med de lekene, sitte i den vippestolen osv. Er noen sommerfugler i den magen her nå ja sammen med snuppa <3 i morgen skal vi se på henne på 3D <3

Tenk hvor nærme vi er nå jenter :)

Sent from my iPad using BV Forum

Tiden går veldig fort nå:) Jeg begynner å tenke at kanskje dette er siste gangen jeg sitter på cafe alene osv.. hele dagen lang hehe:) Fin men en litt skummel tanke å tenke på at man ikke blir ensom på lang lang tid.
Veldig spesielt å vaske de siste klærne og ikke komme på noe mer å kjøpe eller forbredelser å gjøre før han kommer.

Hm, er egentlig ferdig her jeg og, men kan være lenge inne på babyrommet å rydde i ting og flytte på ting, så koselig. Kommer alltid på flere ting jeg kan kjøpe som vi sikkert trenger, så nettshopping i permisjonen kan blir dyrt! :D

Begynner å bli så klar for permisjon og litt ekstra tid og overskudd til den siste dekoren og finishen på barnerommet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har akkurat vasket hennes første maskinvask med klær, syntes det var rart med at hun ikke er her enda. Har på en måte utsatt det med at det virker så unaturlig med at det er sannsynligvis en stund til hun kommer. Men etter "sjokket" av å være innlagt i tre dager, så innså vi at hun kan komme når som helst nå. Så har begynt på fødebagen nå ;)

Ble ferdig med det meste for et par mnd siden. Nå er det igjen noen småting og jeg er så rådvill. Føler det er nok tid igjen samtidig som det begynner å haste :p Vi skal hente vogna i slutten av mnd, det vil nok sette en fart på sakene :) Har igjen å vaske over alle tingene til lillegutt men det er for tidlig å gjøre nå. Klærne er ferdige <3

Skjønner hva du mener! Var en tur på h&m i dag, å når jeg sto å så på alle de små klærne så gikk det plutselig opp for meg at det bare er 40dager igjen til termin, og at mai faktisk er neste måned! :) føles rart, men samtidig så kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig klar for å møte lillebror snart! :)

Jeg er veldig klar til å få han ut, samtidig som jeg ikke er klar for at tre skal bli fire:p
Klar til å ligge i senga å nufse og kose han, men ikke klar for å dele kosen med han og vesla. Så fremover skal jeg kose meg masse med vesla, og nyte tiden med henne alene.

Back
Topp