Rar følelse!!!

~JollyPop~

Elsker forumet
I morgen tirsdag er jeg 37 uker på vei. Har fått gjort så godt som ingenting klart. Mannen har skrudd sammen en kommode til storebror så lillesøster kan overta plassen hans på badet. Kjøpt en madrass og begynt å sortere noe arvetøy. Ingenting er vasket.

Er på en måte helt merkelig at det kommer en baby snart, samtidig som vi venter og gleder oss som bare det.
.

Deilig å ha noe å henge fingrene i den siste ventetiden, da. Den kan jo fort føles litt ekstra lang.. Og av egen erfaring fra sist er det utrolig hvor mye mannen klarer å få gjort mens mamma og baby er på sykehuset :) Jeg fødte fem uker før termin og vi hadde kun stellekommoden klar. Resten var vel i all hovedsak innkjøpt, men ikke montert, vasket, oppredd eller gjort klart..

Hehe. Vet ikke helt hva jeg hadde funnet om han skulle ordnet =)
Vaske babytøy bør jeg hvertfall få fikset. Han vasker klær og står i, men sortering er ikke hans sterke side =)
Har planer om en maskin med babyklær i morgen (i dag?), så blir nok rart å se de på stativet.

Godt jeg ikke er den eneste som ikke har alt på stell! Har vasket noe arvetøy, men har en og en halv flytteeske igjen å vaske. Jeg har skrudd sammen tripp trappstol, men ikke funnet babydelen frem. Jeg kjøpte vannfast mascara, lakket tåneglene og fjernet hår på leggene og sendte melding til min fødeklare venninne om at nå var jeg klar, da fikk jeg bilde av et ferdig barnerom med alt av klær og stelleting pent linet opp. Da følte jeg meg litt dårlig forberedt!

I dag blir det klesvask og sengeskruing håper jeg;)

Jeg føler meg ikke klar på en flekk!!! Iallefall i hodet :smiley-ashamed008
Har jo vaska og ordna klær, soveplassen og bilstolen. Siden jeg har en gutt fra før, så blir lillebror en arvegutt ;) Så egentlig er jeg vel klar...bare hodet som ikke henger med!!

Back
Topp