rar følelse i venstre arm

solstråle08

Glad i forumet
syntes jeg så en tråd her en gang om ei som hadde det. føler armen blir litt nummen til tider? litt sånn smerteaktig rar følelse fra lbue og opp. Muskler og blodsirkulasjon som ligger litt i klem da eller?

Jeg ville sjekka det med lege iallefall..... Venstre side er jo den skummle sia å ha vondt på... Bedre å være føre var [;)]

Hadde det slik i hele går, men borte i dag... Aner ikke hva det kan være.

ok[&o] uff får høre med lege etterpå. føler liksom armen er tung og rar. trodde det kunne være svangerskapsrelatert pga alt som klemmes og presses på alle veier

Har det titt og ofte......
samtidig med andre symptomer bør man være obs på svangerskapsforgiftning.....

Ikke for å skremme.......[&:]

mener jeg har lest noe om det... men hvor var det dah... om jeg finner det ska jeg skrive det inn i denna tråden[:)]

OPPDATERT:
Sjekket hos legen, men han kunne ikke riktig si hva det kom av. men skulle følge med litt å se om det ble verre. så satser på alt er i orden. han lyttet på hjertet og tok noen prikktester.

Hmm!

Dette hørtes veldig kjent ut. Jeg har samme problemer. Det kan variere i hvilken hånd men oftest den venstre. Jeg har fått dette forklart av legen som problemer som gjerne inntreffer når man er gravid grunnet mye vann i kroppen. Alt vannet gjør at det blir ekstra press på nerver som igjen gir de ubehagelige plagene. Dette er i midlertidig noe som vil forsvinne med graviditeten.

Kanskje er dette også det du opplever?[8|]

Klem fra meg[:D]

Håper det blir bedre da, kan jo godt være svangerskapsrelatert vann i kroppen osv.
Men vær obs om du får redusert kraft i armen og ikke bare nummenhet. kan faktisk være blodpropp i hjernen, ikke for å skremme men min søster fikk det ( hun er også gravid nå en mnd bak oss, går veldig bra med henne da[;)] ingen men) Men viktig å ikke bare kimse det bort heller. Hun hadde nedsatt kraft i høyre arm samt litt hevelse.
- Tror så absolutt ikke at du har det, men greit å være obs på det..
GOD bedring[;)]

Back
Topp