Rar følelse i underlivet

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Altså jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg prøver hvertfall.. Fikk som sagt i forrige uke beskjed om at hodet stid godt nede i bekkenet og hadde festet seg. I de siste dagene har jeg hatt så vondt i underlivet på en måte, føles liksom litt ømt og sårt ut og har liksom vondt inni også.. en slags sviende smerte på en måte og en følelse av at det skjer noe inni der, at det åpner seg eller noe ( som det helt sikkert ikke gjør, men føles bare sånn ut). Har veldig følelse av nedpress også, dette har jeg hatt en stund. Akkurat som om jeg kjenner hodet mellom beina på en måte :P Noen som opplever det samme eller vet hva dette kommer av?

(Håper noen skjønte litt hva jeg mente da, ble visst veldig knotete dette :P)

Sniker litt. .

Vet akkurat hva du mener:p tror det kommer av at babyen lommer lenger ned i bekkenet, som gir mer press nedentil

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker litt. .

Vet akkurat hva du mener:p tror det kommer av at babyen lommer lenger ned i bekkenet, som gir mer press nedentil

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det kan jo godt hende, men da lurer jeg på hvor langt ned det kan komme uten at barnet skal komme ut? :P Hun var jo godt nede i bekkenet hehe Glemte også å nevne at jeg har et sykt press på blæra hele tiden og må tisse HELE tiden, men når jeg først er på do så er det ikke så mye av gangen.

Melon mellom beina-følelsen ja ;) Sånn kjennes det ut når de ligger godt nedi der ;) Ikke så behagelig, men vanlig altså :)

Er helt vanlig :P Her er det også konstant press på blæra, så hodet er vel nede ved skambenet nesten :P

Nå var jo jeg på overtidskontroll på sykehuset i går og ble sjekket innvendig, og da kunne jm ta på barnets hode :O

Har hatt det akkurat sånn i flere uker nå.. hatt det sånn med de to andre og :) Veeldig deilig ;)

Altså jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men jeg prøver hvertfall.. Fikk som sagt i forrige uke beskjed om at hodet stid godt nede i bekkenet og hadde festet seg. I de siste dagene har jeg hatt så vondt i underlivet på en måte, føles liksom litt ømt og sårt ut og har liksom vondt inni også.. en slags sviende smerte på en måte og en følelse av at det skjer noe inni der, at det åpner seg eller noe ( som det helt sikkert ikke gjør, men føles bare sånn ut). Har veldig følelse av nedpress også, dette har jeg hatt en stund. Akkurat som om jeg kjenner hodet mellom beina på en måte :p Noen som opplever det samme eller vet hva dette kommer av?

(Håper noen skjønte litt hva jeg mente da, ble visst veldig knotete dette :p)

jeg skjønner så inmari hva du mener, har skikkelig nedpress om dagen,å den sviende følelsen nedentil kjenner jeg oxo til,har lurt på hva dette er.
hadde ikke sånn med de 2 andre.
fikk vite på forrige kontroll at hodet hennes var så godt som festa.

Det er vel modning og kroppen og babyen som "gjør seg klar" eller noe? jeg har hatt veldig ekstra ubehag de siste par dagene... har nesten konstant nedpress noe, enda mer kynnere enn normalt, gjennom hele dagen selv om jeg sitter i ro, går masse på do, i går og i dag har det også kommet en "sårhet" nedentil, men hovedsakelig utenpå, kjennes veldig støl ut i skambeinet/bekkenet, mye stikninger og ilinger i underlivet og et nesten konstant press på blæra. så skjer nok mye der nå ;-)
min har ligget høyt, men lurer på om hun flytter seg litt nedover nå siden jeg har begynt å kjenne alt dette så mye mer nå de siste par dagene.

Det er vel modning og kroppen og babyen som "gjør seg klar" eller noe? jeg har hatt veldig ekstra ubehag de siste par dagene... har nesten konstant nedpress noe, enda mer kynnere enn normalt, gjennom hele dagen selv om jeg sitter i ro, går masse på do, i går og i dag har det også kommet en "sårhet" nedentil, men hovedsakelig utenpå, kjennes veldig støl ut i skambeinet/bekkenet, mye stikninger og ilinger i underlivet og et nesten konstant press på blæra. så skjer nok mye der nå ;-)
min har ligget høyt, men lurer på om hun flytter seg litt nedover nå siden jeg har begynt å kjenne alt dette så mye mer nå de siste par dagene.

Må bare signere denne, er akkurat slik det føles her også. Er i tillegg veldig øm og hoven generelt der nede, det kommer vel av økt press fra han inni magen vil jeg tro, i tillegg til økt blodsirkulasjon.

Godt å vite at det er normalt da, er vel mye som skjer inni der om dagen.. det nærmer seg jo på en måte selv om jeg syns tida går fryltelig sakte om dagen :P Skal til jm på onsdag så får høre med ho da og i tillegg skal jeg på UL på torsdag så da får vi se hvor langt nedi bekkenet ho ligger :)

Back
Topp