rar følelse i magen

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Har innimellom sånn ubehag/press/trykk nederst i magen og litt utover sidene og mot ryggen, nesten litt vondt, men vil ikke kalle det smerte. er mest ubehag og kjenner det nok tydeligere fordi jeg kjenner på det og bekymrer meg.
kan ikke huske jeg hadde det sist, hvertfall ikke i starten av svangerskapet, men mulig jeg hadde det selv om jeg ikke husker det da...

Det har jeg også til tider.. Har kommet frem til at det er livmor som vokser og strekker seg :) Må jo være positivt tenker jeg :)

ja vi satser på at det er fordi det jobbes nedi der :-)

Jeg og tror det "jobbes". Kjenner dette selv også :)

Jeg kjenner også dette, og som flere sier her, det jobbes nok for større plass :)

Sånn føler jeg det også:) jeg husker det fra første gang, det gir meg håp om at dette er liv laget:)

jeg kan nikke ja til den trykkende/pressende fornemmelsen nederst i magen, men ikke ut til siden eller til ryggen. Jeg er jo en skikkelig gledesdreper, men jeg kjente alt dette fra min aller første graviditet som endte i MA. Der fortsatte jo livmoren å vokse og kroppen trodde den var gravid, men fosteret hadde gått til grunde. :(

Bort med det negative!!

Det er nok ligamentsmerter også er det en fin liten spire inne i magene hos oss alle sammen :hello2

jeg velger å tenke på det som positivt, ellers blir det noen lange uker til UL 2 april... jeg tenker også på at det i sidene og ryggen muligens har sammenheng med bekkenet mitt som krangler ganske mye allerede...

Back
Topp