Rar drøm

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
drømte i natt at jeg var gravid. drømte at jeg fikk vite kjønnet på ultralyd og at jeg var så misfornøyd at jeg ville ta bort ungen!! :o følte meg så fæl da jeg våknet! Hadde ingen preferanse på kjønn da jeg fikk sønnen min. Er ikke gravid, men har virkelig ikke ønske om et kjønn fremfor et annet neste gang heller! Skjønner ikke hvor den drømmen kom fra - kanskje jeg er redd for at jeg plutselig skal ønske et bestemt kjønn? Synes det å få et barn er det mest fantastiske uansett kjønn <3

I utgangspunktet er det helt normal følelse ang kjønn. Men bra du har den meningen.Kanskje du drømte det fordi du kom på en sånn tråd ang kjønn som har vært her,eller underbevisstheten din kom på det.

I utgangspunktet er det helt normal følelse ang kjønn. Men bra du har den meningen.Kanskje du drømte det fordi du kom på en sånn tråd ang kjønn som har vært her,eller underbevisstheten din kom på det.

Ja, vet om mange som ønsker seg et bestemt kjønn og det er greit nok det (så lenge det kun er et ønske og de blir like glad uansett, noe jeg antar de blir). Rart hva man kan drømme altså :p Men har drømt mange rare og mindre rare ting om graviditet og fødsel siste måned, enda jeg ikke er grsvid eller prøver :p Kanskje jeg bør ta en test :o

Man kan ofte drømme om svangerskap når man er gravid eller ønsker å være det.

Ja, vet om mange som ønsker seg et bestemt kjønn og det er greit nok det (så lenge det kun er et ønske og de blir like glad uansett, noe jeg antar de blir). Rart hva man kan drømme altså :p Men har drømt mange rare og mindre rare ting om graviditet og fødsel siste måned, enda jeg ikke er grsvid eller prøver :p Kanskje jeg bør ta en test :eek:
Ja man blir like glad uansett. Ønsket oss to jenter. Har ei nydelige jente og verdens blideste gutt. Han sjarmerer og lyser opp dagen til alle han møter, fatter ikke at det går ann å være så blid som han er. Kanskje du ønsker ett barn til? Jeg fikk sånne drømmer når jeg ville ha barn og flere barn.

Ikke alltid så lett å forstå seg på rare drømmer :p

Man kan ofte drømme om svangerskap når man er gravid eller ønsker å være det.

Ja man blir like glad uansett. Ønsket oss to jenter. Har ei nydelige jente og verdens blideste gutt. Han sjarmerer og lyser opp dagen til alle han møter, fatter ikke at det går ann å være så blid som han er. Kanskje du ønsker ett barn til? Jeg fikk sånne drømmer når jeg ville ha barn og flere barn.

Ja, kanskje det rett og slett er ønsker om et barn til som fører til sånne drømmer :p Er jo veldig ambivalent til et barn til, en del av meg ønsker et barn til (både for egen del og for at gutten min skal få søsken), men en del av meg får også helt skrekken på en til nå :o

Ja, kanskje det rett og slett er ønsker om et barn til som fører til sånne drømmer :p Er jo veldig ambivalent til et barn til, en del av meg ønsker et barn til (både for egen del og for at gutten min skal få søsken), men en del av meg får også helt skrekken på en til nå :eek:
Sånn hadde jeg det også. Skrekken ga seg ikke før lillebror var født og vi kom hjem.

Back
Topp