rar drøm * litt lang*

Vanillatwin

Elsker forumet
jeg hadde en skikkelig rar drøm i natt. jeg og noen venninner var ute å skulle spise og vi kosa oss og vi møtte noen hyggelige gutter så ble sittende med dem utover kvelden. idet stedet skulle stenge forandret di seg helt og det hele endte med at jeg ble VOLDTATT. jeg våknet rett etterpå men jeg begynte å tenke på drømmen og tenkte "tenk om jeg hadde blitt gravid etter voldtekten"

til dere som sliter med å bli gravide. hva hadde dere gjort??

jeg hadde ikke beholdt for er noe spesielt med at du selv velger far til ditt barn. det skal være ditt og din mann sitt barn. hadde heller vært barnløs enn å behold et "voldtekts barn".

tenker jeg feil eller tenker dere det samme??

Et slikt barn vil jo være en konstant påminnelse om en forferdelig hendelse..... Er det rettferdig ovenfor et barn da?

Jeg hadde nok tatt det bort. Må ikke føde et barn for enhver pris.

Og for en forferdelig drøm da? Ikke mer krim og skumle serier på deg på en stund!!

hehe, ikke noe skumle filmer på meg fremover.. men skjekket hva det kunne bety og det er litt skremmende...[&:]

Voldtekt

Dette er en advarselsdrøm uansett hvordan du opplevde det. En voldtekt i en drøm er oftest ”bare” en måte å si at noen utnytter deg på. Men for sikkerhets skyld bør du være forsiktig med hvor du går og hvem du omgås. Husk at dette kun var en advarselsdrøm, og hvis du er forsiktig nok vil du unngå å oppleve en voldtekt i virkeligheten. Har du derimot opplevd en voldtekt og drømmer om den så er det din måte å bearbeide opplevelsen på.

uff vanskelig situasjon det der

vet ikke på hva jeg hadde gjort der men jeg tror at det hadde blitt abort men det striiiider av min natur, liker ikke abort, min mann hadde alldrig godtatt det, og det skal jo være et barn som dere har felles som dere har laget i sammen av kjærlighet, jeg hadde blitt kunst.

men jeg har fått ett tips ang en viss situasjon en kan havne oppi, jeg håper at dette ikke vil skje noen av oss her inne, men blir du trengt inni et hjørne så kan du si til vedkommene at du har fått hiv/eids diagnosen, jeg komm nettop fra sykehuset,

det beste er å spenne mannen så hart inni "ballene" og springe for harde livet, ikke stole på noen som går forbi, jeg har alltid med meg i veska en fiske kølle det er en type kølle som du slår fisken med i hode før du sløyer den hehe, den får du på biltema, og den har tau i den enden du slår med, så enten er den i veska eller er den i jakke ermet,

vi har en i bilen også[:D] ps det er for di vi liker å fiske masse, man vet jo aldrig

Back
Topp