Rar drøm i natt...

lillemy9

Forelsket i forumet
Herreguud... Hadde den sykeste drømmen jeg noen gang har hatt, og jeg drømmer mye rare ting.

Men det som skjedde da, var at jeg skulle føde og greier. Så vi dro på sykehuset, så ble jeg lagt i en seng på gangen! Deretter begynte jeg å føde, men det var ingen som kunne hjelpe meg... Så jeg lå på gangen og føda helt av meg selv, uten hjelp eller noe. Så når jeg var ferdig, dro vi bare hjem igjen! Og det var først når jeg var hjemme at det slo meg hva som hadde skjedd, for da oppdaget jeg at jeg ikke klarte å amme, og fikk heelt panikk!

Noen flere som har hatt rare drømmer om svangerskapet?
Håper jeg ikke er sanndrømt hvertfall[&:]

Haha,,, godt det bare var en drøm:) Jeg har også hatt et par merkelige drømmer i det siste ja:)

hehe, godt det bare var en drøm[;)]

haha hadde tatt seg ut om noe sånt skulle skje i virkelig heten[:D]
kjenner til rare drømmer ja! her drømmer jeg helt vilt uansett om jeg er gravid eller ei.
 drømte en natt for litt siden om at jeg misten den lille i magen, og når den lille kom ut så det ut som et lite menneske.
men var så liten at den lå inni handflaten min.
grusomt å drømme sånt altså![:(]
jeg husker som regel drømmene mine etter hver natt, og ikke alltid like godt når man vokner.
man skulle nesten skrevet ned drømmene sine etter hver natt, da tror jeg mi hadde hatt mye rart å lese på etter hvert![:D]

Å gud jeg har drømt mye rart om nettene.... [:D]
En drøm som festa seg veldig godt her var en der jeg drømte at jeg var på sykehus og sto og så på en bittebitteliten baby... den var nesten gjennomsiktig og man kunne se alle blodårer og den var helt tydelig født for tidlig. Jeg prøvde forsiktig å løfte på den og den lå inni hånden min... så at magen senka og heva seg sånn at den pusta... Så skulle min kjære prøve å løfte den og han var så klumsete at han holdt på å ta livet av den lille... [&:][&:] Det var kjempeekkelt å se på! Han holdt på å mose hele kroppen og fikk ikke støtta hodet eller noe på den lille. Jeg ropte at han måtte la den være så han ikke drepte den. Den pusta heldigvis enda da han la den fra seg... men den var tydelig skremt og forstyrret... [&:] Jeg gråt så tårene spruta og var så fortvilt over at vi hadde en så liten baby som ikke samboeren min kunne holde engang...

Men så kom en lege bort til meg og sa: "jammen dette er da ikke ungen din? Ungen din er da her den!" Og så kom han med en stor og helt normal liten baby som titta på meg med klare blå øyne. [:D]

Hva skal man tolke sånt som da? Hehehe... Jeg tror jeg for min del har lest litt vel mye i bøker og sett for mye på bildene av fostre der ute på nett... [8D] Har jo fulgt nøye med på hvor stor den er uke for uke... Godt at det bare er drømmer om natta og ikke alt det man drømmer er virkelig sier jeg bare. [;)]

Back
Topp