Rar babydrøm :-P

• Trådstarter Trådstarter prinsessemamma♡
  • Opprettet Opprettet
P

prinsessemamma♡

Guest
Jeg drømte jeg hadde vast vekk den nyfødte babyen min, er det mulig?? Jeg lette igjennom en stor haug med sengetøy og lakener, og i bunnen fant jeg to små nydelige babyjenter, i hvite pysjamaser med jordbær på :-P fjernt... drømmer alltid at jeg leter etter babyer på de rareste stedene... hva drømte du inatt??

Jeg har mange rare drømmer for tiden også :p Jeg våkner ofte når drømmen er ferdig og sovner igjen. I de få sekundene jeg er våken så husker jeg drømmen helt og tenker at jeg MÅ huske det til senere, glemmer det alltid for jeg drømmer noe nytt som jeg også glemmer når det er på tide og stå opp -.-
Husker en drøm og det var at jeg fødte i uke 28(!!) o.O og at rett etter jeg hadde kommet hjem fra sykehuset, så var ikke babyen min en baby lenger. Babyen min snakket og gikk (rundt 1 1.5 år'ish) og jeg var KJEMPE lei meg for at jeg var gått glipp av barseltiden :( jeg drømmer rare drømmer hver natt!

Drømte her om dagen at jeg fødte en treåring. Stakkaren var totalt ustyrlig. Da måtte jeg berolige meg selv litt da jeg våkna på at det er ekstremt lite sannsynlig :P

Back
Topp