Rapport fra Ul og livet ellers.

Olive76

Forumet er livet
Så var dagen her. Er alltid med bankende hjerte og litt sånn skrekkblandet fryd jeg møter opp på sykehuset til den slags. Mannen var med. Litt godt å ha ham med.

Kom inn til en dame jeg definitivt har møtt før. Men med ca 21 liggedøgn tilsammen på føden/barsel har jeg snart møtt alle vil jeg tro.

Dere er sikkert nysgjerrig på kjønnet. Det var jeg også. Jordmor spurte hva vi trodde det var. Hadde ikke peiling eller magefølelse på noe. Men gutter er nå det vi best kan, sa jeg, så det ville nu være et trygt alternativ.

Barnet ble sjekket oppe og nede, for og bak, Inni og utenpå. Allt var helt og aldeles tipp topp iorden. En kjempe lettelse!

Dere lurer sikkert fortsatt på kjønnet? men vent nå litt. har mer å fortelle.

Fikk beskjed om å ta det med ro og unngå stress. Så nå føler jeg meg veldig godt tilpass med min 50% sykemelding. Og når flere instanser sier det samme er det vel noe med det!

Jeg ble også satt opp på vekstkontroll i uke 32. Veldig fint at de følger meg litt ekstra opp!

og så noe helt annet:

Forrige uke var jo tung og vanskelig for meg. Derfor synes jeg at jeg vil fortelle at uken som gikk var helt fantastisk. Dro med ungene på hytta i Selbu tirsdag. Overlot dem til mormor og morfar onsdag og dro på etterutdanningskurs om sjelesorg. Og det var så bra. Og det sosiale var absolutt heller ikke å forakte. satt og skravlet til langt på natt siste natt.

Fredag var kurset forbi. Mannen kom til Selbu og så sto den på hygge hele helgen. Ungene hadde det bra mens de ble passet. De er så gode og trygge og jeg er meget stolt av dem!

Igår flyttet guttene i køyeseng. Stor stas. Tror Malte trives i stor seng med frihet til å gå ut selv.

Og så var det det her med kjønnet. Fortalte det til Gustav da han kom hjem fra barnehage. Og han ble så skuffet at han gråt! Men så leste vi en bok om lille prinsesse som heller ikke får de hun ønsker seg. Og nå går det visst bra igjen.

Selv er jeg fornøyd. Er på trygg grunn. Venter nemlig gutt igjen!

Jeg er glad for at uken ble bra, at du har kost deg med påfyll både faglig, sosialt og "familiært"... og så blir det vel koselig med en liten gutt til - det blir sikkert supert for gutta å få en liten bror til å leke med (og så hadde man nok blitt like glad for en søster tenker jeg) - litt søtt at Gustav ønsket seg ei søster da, kanskje neste gang? [;)]

ORIGINAL: lenemor

Jeg er glad for at uken ble bra, at du har kost deg med påfyll både faglig, sosialt og "familiært"... og så blir det vel koselig med en liten gutt til - det blir sikkert supert for gutta å få en liten bror til å leke med (og så hadde man nok blitt like glad for en søster tenker jeg) - litt søtt at Gustav ønsket seg ei søster da, kanskje neste gang? [;)]

yeah, right!

[:D]

Så godt å høre at du har hatt en fin uke![:)]

Og gratulerer med en frisk og fin gutt i magen! [:)]

Så bra at alt stod bra til [:D] Koselig med en gutt til da, blir et hærlig trekløver det da [:D]

Er jammen glad for at du sendte meg info på sms! For snakk om å holde på spenningen her!!! hehe
Det er så kjekt at du og guttene har hatt det topp! Så håper jeg du får slappet skikkelig godt av!

Så bra at var bra med den lille i magen [:D] Og gratulerer med gutt, igjen [:D] 

Gratulerer så mye med nok en liten gutte-skatt[:)] Så godt å høre at alt står bra til både med mamma og baby - og så bra at de følger deg litt ekstra opp. Kos deg videre med "guttemagen"[:)] Det kommer nok til å bli stor stas å få en lillebror!

Gratulerer Olive!!

Gratulerer så masse med en liten gutt i magen :-) Godt å høre at alt var bra.

Gratulerer så mye med en liten gutt. Og at alt annet er bra også[:D]

Hipp hurra for en fin uke. Og hipp hurra for en frisk, liten gutt! Så herlig! Glad på deres vegne!

ORIGINAL: *Flatula*

Så bra at var bra med den lille i magen [:D] Og gratulerer med gutt, igjen [:D] 

Back
Topp