Rapport fra Kreta :-)

Sportymamma86

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hei :-) vår14 dager lange ferie på denne hærlige øya holder på å gå mot slutten. Denne ferien var etterlenget og helt topp! Vi har leid bil, vært på badeland, kjørt go cart (ikke jeg), spist god mat, leid sykler, badet og solt oss :-) å være 25 uker på vei har ikke vært noen hindring, bekkenløsningen jeg var plaget med er så og si borte etter svømmeturer og varme (kjenner det litt enda når jeg sitter lenge). Flyturen gikk kjempe fint, så konklusjonen er at ferie og graviditet har gått kjempe fint :-) Hvis du ska avgårde i sommer, gled deg og nyt :-)

Kreta ❤️
Bodd der 2 somre, der jeg traff mannen min også. Hvor på Kreta har dere vært?

Vi reiser også til Hellas om noen uker men da til Samos, besøker svigers i 3 uker :)

Høres helt herlig ut!! Skulle ønske det var meg! :p

Kreta ❤️
Bodd der 2 somre, der jeg traff mannen min også. Hvor på Kreta har dere vært?

Vi reiser også til Hellas om noen uker men da til Samos, besøker svigers i 3 uker :)
Vi har vært i Gerani, ca 2 km fra Platanias, kjempe fint og rolig for barnefamilier :-)

Genialt! Jeg er septemberdame, men drar torsdag om en uke. Hva har du spist av mat/drikke? Hvilke utfordringer ble det med mat? :) vi skal til platanias :)

Genialt! Jeg er septemberdame, men drar torsdag om en uke. Hva har du spist av mat/drikke? Hvilke utfordringer ble det med mat? :) vi skal til platanias :)
Gled deg, er så fint, varmt og deilig her :-) vi har vært på et all inclusive hotell å jeg har spist det meste :-) passet på at kjøtt er godt gjennomstekt eneste :-) ellers har jeg forsynt meg av det meste, ikke opplevd noen utfordringer ift mat og drikke. Er mye løse katter/hunder her så det har jeg passet på å ikke være bort i.

Gled deg, er så fint, varmt og deilig her :-) vi har vært på et all inclusive hotell å jeg har spist det meste :-) passet på at kjøtt er godt gjennomstekt eneste :-) ellers har jeg forsynt meg av det meste, ikke opplevd noen utfordringer ift mat og drikke. Er mye løse katter/hunder her så det har jeg passet på å ikke være bort i.

Shit pomfritt! Nå gleder jeg meg enda mere!!! :) hva med frukt å sånt? Skal holde meg unna dyrene jeg også :)

Shit pomfritt! Nå gleder jeg meg enda mere!!! :) hva med frukt å sånt? Skal holde meg unna dyrene jeg også :)
Det er jo anbefalt at man ikke spiser oppskjært frukt men helst frukt som er hel, men her har alt vært ferskt oppskjært av servitører som kommer rundt hele tiden både i matsal og basseng, så har forsynt meg av det og :-) men ikke spist hvis det har vært på fat over tid :-)

Back
Topp