Rapport fra kontroll og modningstiltak...

Nildro

Glad i forumet
I går var jeg altså hos legen på kontroll - alt var fint. Fint bodtrykk, lite vann og opp 13 kg totalt. SF-målet fortsatt over gjennomsnittet. Jeg fortalte om siste ukes hendelser, med blødning, slimpropp, sammentrekninger og murringer. Hun smilte lurt og sa at da tror jeg kanskje ikke jeg ser deg på kontroll om en uke... Tenk om hun får rett!! [:)]

Ellers sa hun at når det var mye "uro" i tida før fødselen - dvs murringer, sammentrekninger og sånt over flere dager - så betød det ofte at fødselen går raskt! Håper hun får rett i det også! [;)] [;)]

Ellers var jeg til modningsakupunktur og skal tilbake på tirsdag. Tror det funker - følte i hvertfall at det skjedde "noe" utover ettermiddagen i går. Og i dag tidlig tok vi en sengevals, så da har jeg i allefall gjort mitt for å hjelpe naturen!! [;)]

Er i grunnen ved godt mot. Selv om det fortsatt kan gå 4 uker til knotten kommer. Prøver å innstille meg på det, men det er IKKE lett!!! Må bare ha litt program hver dag og legge planer som om det er 4 uker igjen...... [8|]

Oi! så flott da!! nå har jeg hatt murringer og sammentrekninger og masse kynnere leeeenge.. i hvertfall to uker.. da håper jeg at det snart skjer noe!!! og at fødselen går lett! [:D] 

Det hørtes bra ut. I dag er min første dag med skikkelig murring. Håper det blir flere, slik at fødselen blir lett og rask....

åy!!
kjenner meg igjen der, selv om disse sammentrekningene jag hadde i går er borte nå,men slimproppen med blod striper kom for fult ut i dag, men fikk beskjed om å vente siden jeg ikke hadde noen rier enda. 
..... men d er ikke lenge igjen no.
har endel riving i lysken nå da.... håper d er noe...

Lykke til nildro!!!

Så spennende! Og godt å høre. Jeg har de samme "symptomene" som deg, så da nærmer jeg meg nok med stormskritt jeg også. Har "mensmurringer", mye kynnere, har hatt litt lysebrun utflod (slimproppen?) og nå de siste tre dagene en god del veldig tynn/vannete utflod (fostervann?). Bare 6 dager igjen til termin for min del...
Tvi-tvi![:)]

Back
Topp