Klesklypa
Gift med forumet
og sykt som i sykdom :)
vesle snuppa mi har blitt sjuk...
det begynte natt til i går, ho våkna heile tida og hylte.. noke vi ikke er vandt til.. merka til slutt at ho var kjempe varm!
da fikk ho komme inn i senga vår.. og der låg ho OPPÅ meg heile natta og heilt til klokka 15.30 i går ettermiddag.. ho sov og sov og sov..
bare avbrutt av såre klynk når eg måtte skifte stilling eller skifte på ho..
hadde 39 i feber..
heldigvis har mannen heimekontor så han serverte meg frokost og lunsj på senga.. og eg prøvde desperat å få Vesla noken slurker med vannn no og da.. noke ho ikkje var videre begeistra for..
klokka 15.30 forflytta eg oss inn på sofaen, og ho sov i armene mine der heilt til klokka blei 19 og eg la ho i senga..
ho sov der kanskje en halv time.. så begynte skrikinga!
så vi gikk rett og slett å la oss alle mann:) med ho mellom oss:)
og ho har igjen sove OPPÅ meg i heile natt og frem til klokka 14.00 i dag. da begynte ho å kvikne til litt.. vertfall så eg fikk i ho 6 druer og litt smothie før ho sovna igjen..
feberen har holdt seg stabilt på 39 og er der enda..
no har ho og mannen lagt seg.. eg er møkk lei senga :) så eg venter litt.
men kor lenge kan man ha feber før man bør ringe legen??
det renner jevnt blankt snørr.. og ho har plenty av ørevoks.. men ellers er det feberen og slappheten som er mest fremtredene.
og mangelen på mat og drikke vi får i ho da..
kanskje fått i ho 1.5 dl til sammen i dag.. og som sagt 6 druer
vesle snuppa mi har blitt sjuk...
det begynte natt til i går, ho våkna heile tida og hylte.. noke vi ikke er vandt til.. merka til slutt at ho var kjempe varm!
da fikk ho komme inn i senga vår.. og der låg ho OPPÅ meg heile natta og heilt til klokka 15.30 i går ettermiddag.. ho sov og sov og sov..
bare avbrutt av såre klynk når eg måtte skifte stilling eller skifte på ho..
hadde 39 i feber..
heldigvis har mannen heimekontor så han serverte meg frokost og lunsj på senga.. og eg prøvde desperat å få Vesla noken slurker med vannn no og da.. noke ho ikkje var videre begeistra for..
klokka 15.30 forflytta eg oss inn på sofaen, og ho sov i armene mine der heilt til klokka blei 19 og eg la ho i senga..
ho sov der kanskje en halv time.. så begynte skrikinga!
så vi gikk rett og slett å la oss alle mann:) med ho mellom oss:)
og ho har igjen sove OPPÅ meg i heile natt og frem til klokka 14.00 i dag. da begynte ho å kvikne til litt.. vertfall så eg fikk i ho 6 druer og litt smothie før ho sovna igjen..
feberen har holdt seg stabilt på 39 og er der enda..
no har ho og mannen lagt seg.. eg er møkk lei senga :) så eg venter litt.
men kor lenge kan man ha feber før man bør ringe legen??
det renner jevnt blankt snørr.. og ho har plenty av ørevoks.. men ellers er det feberen og slappheten som er mest fremtredene.
og mangelen på mat og drikke vi får i ho da..
kanskje fått i ho 1.5 dl til sammen i dag.. og som sagt 6 druer