Rapport etter UL

Olive76

Forumet er livet
Var på vekstkontroll idag. Var samme legen som fjernet en eggstokk på meg i 2009. Og et nytt Ul-apperat som han ikke kunne enda så dermed var en repersentant fra selger der også som "instruktør". Så det tok sin tid!
Men allt var bra. Barnet lå i hodeleie (selv om det er litt tidlig til å være interessant) og var meget gjnnomsnittlig. -4% står det i papirene. Det er jo veldig bra. Blodgjennomstrømningen i navlesnoren var også bra.
Så jeg er jo nesten litt kjedelig nå. Blir ingen ny kontroll heller med mindre det begynner å ligne svangerskapsforgiting igjen. men hvem vet? Kan hende jeg både går til termin og får et barn som veier mer enn 3 kg. denne gang!

Så bra at alt var fint med lillen - og så håper jeg han får vokse seg stor og sterk til han kommer ut - jeg tror det er litt tryggere å få en baby som er litt større enn 3 kilo, selv om du begynner å bli erfaren nå

Så bra at alt så bra ut[:D] Er jo ikke lenge igjen nå nei, tiden har jo flydd!![:)]

ORIGINAL: Monsoon

Så bra at alt så bra ut[:D] Er jo ikke lenge igjen nå nei, tiden har jo flydd!![:)]

Jepp. Neste gang i kjem til Selbu har vi baby med!

Så bra da, ingen ting er bedre når alt er normal.
Håper du holder deg frisk og rask nå.

ORIGINAL: silje a

Så bra da, ingen ting er bedre når alt er normal.
Håper du holder deg frisk og rask nå.

Sign[:)]

Så godt å høre [;)][:D]. 

Hahaha.. Jeg har gått i hele dag og lurt på hva du mente med at du hadde en gjennomsiktig baby i magen.. [:D] Leste på facebook at du hadde en gjennomsiktig baby i magen.. [8D]
Men det var da inderlig godt at den var gjennomsnitlig og ikke gjennomsiktig.. [:D]
*ristepåhodetavmegselv*

Godt å høre at alt ser normalt ut nå [:)]
Håper alt går strålende resten av svangerskapet [:)]

ORIGINAL: Almyrida81

Hahaha.. Jeg har gått i hele dag og lurt på hva du mente med at du hadde en gjennomsiktig baby i magen.. [:D] Leste på facebook at du hadde en gjennomsiktig baby i magen.. [8D]
Men det var da inderlig godt at den var gjennomsnitlig og ikke gjennomsiktig.. [:D]
*ristepåhodetavmegselv*

rister litt på hodet av deg også[8D] Jeg bruker også å lese ting litt rart til tider. Men bortsett fra det, så ville babyen sikker virke litt gjennomsiktig hvis den kom nå. Derfor er det bra at det hele virker satbilt og normalt enda!

Så flott da - at du har et "kjedelig" svangerskap så langt[:D][:D]

Hurra, hurra!! Det er jo helt topp!!!

så godt at alt er normalt med babyen så langt. Håper den lille holder seg inne i magen en stund til enda, og det blir spennennde å se om mini er over 3 kg når tiden er inne for fødsel.. krysser fingre for at alt fortsetter å gå fint..[:)]

Det blir spennende nå fremover!!! [:D] Er så gøy med oppdatering!

Godt å høre at alt står bra til [:)]

Back
Topp