B Bøllefrø* Elsker forumet 12 Feb 2011 #1 Olaug, så det på face[:D] Gratulerer så masse med lille jenta[:)][:)][:)]
S S Reve Glad i forumet 12 Feb 2011 #2 Gratulerer!! Endelig har jeg blitt tante igjen,hun var nydelig [:D][:D]
S S Reve Glad i forumet 12 Feb 2011 #3 Navnet er Adele og hun var 4105gr og 50cm lang,36 rundt hodet,har fått bildet også,men legger det ikke ut før hun syns at det evt er ok [:)]
Navnet er Adele og hun var 4105gr og 50cm lang,36 rundt hodet,har fått bildet også,men legger det ikke ut før hun syns at det evt er ok [:)]
Jeanies lille verden Gift med forumet 12 Feb 2011 #5 ORIGINAL: *Mina min* Gratulerer så mye med prinsessen[;)]
*MaRgArItA* Forumet er livet 12 Feb 2011 #6 Gratulerer så utrolig masse Rappo!!!![:D][:D][:D] Gleder meg til å se bilde av den lille prinsessen !!!!
Gratulerer så utrolig masse Rappo!!!![:D][:D][:D] Gleder meg til å se bilde av den lille prinsessen !!!!
Lutzern Februar 14 - miss trøtt Februar 2014 - Skjult forum VIP 13 Feb 2011 #7 ORIGINAL: *MaRgArItA* Gratulerer så utrolig masse Rappo!!!![:D][:D][:D] Gleder meg til å se bilde av den lille prinsessen !!!! sign. håper alt står bra til med dere!
ORIGINAL: *MaRgArItA* Gratulerer så utrolig masse Rappo!!!![:D][:D][:D] Gleder meg til å se bilde av den lille prinsessen !!!! sign. håper alt står bra til med dere!
Athravil Elsker forumet 13 Feb 2011 #10 Gratulerer så mye! Håper alt gikk bra og at dere får en fin barseltid!
R Rappo Forumet er livet 14 Feb 2011 #13 Takk for gratulasjoner[:D] skal legge inn bilder når jeg kommer hjem!