Raping

Frk Minakat

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Har dere noen gode tips til produkter man kan bruke for å minske/ få bukt med overdreven raping?:bag:

Her rapes det konstant, uavhengig av måltider/ drikke.. ikke sånne små søte rap, men sånne herlige påminnere om hva du spiste til forrige måltid for mange timer siden..o_O

Har dere noen gode tips til produkter man kan bruke for å minske/ få bukt med overdreven raping?:bag:

Her rapes det konstant, uavhengig av måltider/ drikke.. ikke sånne små søte rap, men sånne herlige påminnere om hva du spiste til forrige måltid for mange timer siden..o_O

Hei!
Jeg skjønner at dette kan bli ubehaglig til tider. Jeg har ikke noe fasitsvar på spørsmålet ditt dessverre. Rapingen kan komme av forskjellige ting, det kan være kostholdet. En del grønnsaker som løk, erter, kål, gir ofte en del luftplager, ellers kan mye kullsyreholdig drikke ha noe å si. I tillegg kan det være graviditeten som påvirker også siden du nå må dele plassen du har i magen. Det kan gi press oppover som gjør at man raper mer. Blir rapingen din så hyppig og voldsom at du plages mye av det ville jeg hørt med legen om det er noe som kan hjelpe.

Du kan evt. prøve dette som skal forebygge luft i magen: https://www.komplettapotek.no/product/861801/mage-og-tarm/luft-i-magen/dulcogas-gran-125mg# Denne kan brukes av gravide.

Hilsen Inger Marie

Back
Topp