Raping

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Raper deres babyer? Altså det er jo vanlig når de er små at de må rape etter å ha spist - det slutter de jo med etterhvert. Nå siden vesla begynte å spise mer fast føde (mer enn få t-skjeer) så har hun hatt behovet for å rape. Spesielt etter leggetid våkner hun og roer seg ikke før jeg løfter henne opp og hun får rapet. Det samme på morgenen etter nattamming. Hun raper ikke rett etterpå, og ikke vil hun bli holdt etter måltider heller for hun vil ned i senga si og sove.

Raper deres babyer? Altså det er jo vanlig når de er små at de må rape etter å ha spist - det slutter de jo med etterhvert. Nå siden vesla begynte å spise mer fast føde (mer enn få t-skjeer) så har hun hatt behovet for å rape. Spesielt etter leggetid våkner hun og roer seg ikke før jeg løfter henne opp og hun får rapet. Det samme på morgenen etter nattamming. Hun raper ikke rett etterpå, og ikke vil hun bli holdt etter måltider heller for hun vil ned i senga si og sove.
Hun har aldri rapet om hun ammes før leggetid. Ellers styrker jeg henne på ryggen etter mat og drikke og da raper henne. Hun raper av seg selv om hun må rape, hun trenger ikke hjelp til det nå, men likevel gjør jeg det fordi hun kan gulpe opp litt mat om hun f.eks skal rett ned på gulvet og leke med storesøster etter maten.

Ja på dagtid regner jeg med hun raper uten at jeg tenker over det. Men da sitter hun som regel. Problemet er når hun legges ned etterpå. Husker hun gulpet litt ifm mat før men det har gått over.

Raper ikke noe særlig her. De gangene han har behov for å rape ifbm mat så gjør han det selv :)

Trenger ikke hjelp til det lengre, raper ved behov helt selv :)

Har ikke rapet han siden han var rundt 6 mnd tror jeg... Om han må rape fikser han det selv. Nå var han aldri noen stor raper de første 6 månedene heller.

Har aldri rapet noe særlig egentlig :) men jeg merker at de gangene han av forskjellige grunner har fått MME så raper han etterpå

Det er sjelden, men hun promper i ett sett;) Kommer det ikke ene veien, så kommer det den andre veien:)

Hun raper av seg selv altså - men ikke liggende.

Nei, men da kommer den når hun reiser seg opp (mitt barn altså).

Sluttet å rape henne ved 5 mnd alderen.
Kommer mye lyd fra henne både forann og bak.

Raper kun når han sitter/står, klarer det selv og sliter ikke med det etter legging. Raper da når han står opp om morgenen:)

Må ofte hjelpe litt med å klappe/stryke på ryggen, hender også han gjør det av seg selv. Tror det er litt tilfeldig

Det hender B våkner etter at eg har lagt han og når eg da går inn hører eg at det er noe galt og når eg da plukker han opp så raper han og da sovner han med en gang igjen etterpå...

Her sluttet han å rape for lenge siden. Husker ikke sist han gjorde det heller. Veldig rart egentlig for han raper ikke noe særlig av seg selv heller.

Back
Topp