Raping...

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvordan gjør dere det på natten?

Han her får pupp og sovner der. Øegger ham så i sengen...Har ikke hjerte til å vekke ham og få han til å rape.
Er det fryktelig feil av meg?

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Helsesøster sa at det ikkje gjorde noe :) eg spurte om det eg, følte eg gjorde noe gale :P
Her raper ho som oftest når eg løfter ho opp av sengen når ho ska ha neste måltid igjen ;)

babyjente 27 Juli ♡

Nei, det kommer vel litt an på om Sondre er en som ofte får mye luft i magen etter mating eller ikke.
Når jeg ammet og vi lå på siden i senga prøvde jeg å holde han så tett mot meg som mulig slik at han rapet nesten med en gang innen han sovnet. Ikke alltid det gikk da men ;)
Nå hender det han får litt flaske som kos på senga før han sovner og da prøver jeg å rape han. Sitter den langt inne lar jeg det være.

Så lenge babyen roer seg, så gjør det jo ingenting . Vesla mi må rape.. Ellers så våkner hun etter 5 min..

Eg raper ikke henne om natten. Ofte resulterer det i mye promping om morningene :p

♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Vesla mi er umulig å få til å rape om natten, selv om hun er sånn delvis våken.. Ingen raping om natten resulterer i gulping etter amming og raping på morgenen, og innimellom blir det litt surving pga luft i magen, men survinga roer seg hvis hun får komme i senga våres og ligge helt inntil meg eller pappaen :)

Hvis jeg ikke raper med min blir det hyling og skriking dagen etter "/ og jeg sliyer med å få hu til å rape til alle døgnetstider.

Jeg raper småen ellers gulper han gjerne i sengen. Begrenser det iallefall hvis han får rape.dessuten roer han seg fint igjen . hvis ikke din trenger å rape så gjør det ingen ting:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ikke alltid-men de pleier å si fra hvis de ligger og må løftes for raping! Veldig bestemte lyder som kommer da om natten drikker de ganske rolig,så da er det gjerne ikke så mye rap heller. Og i så fall kommer det en når de blir løftet opp av senga igjen på morgenen. Regner med de fleste babyer gir beskjed hvis de har en rap som må opp?!

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Orker ikke å vekke ham for rap, og er der og da så klar for å sove videre selv, at han legges rett i senga ja... :-)

Hvordan gjør dere det på natten?

Han her får pupp og sovner der. Øegger ham så i sengen...Har ikke hjerte til å vekke ham og få han til å rape.
Er det fryktelig feil av meg?

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥
Gjør akkurat som deg.
Og av og til så kommer det en rap idet jeg løfter han opp fra puppen og over i senga ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Ammer og legger henne opp på brystet for rap, skifter bleie, ammer og opp på brystet for ny rap. Ligger så litt å bare koser på brystet før jeg legger henne i egen seng. Hun sovner av seg selv igjen. Noen ganger med smokk :)

* storebror 20.12.11
* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
*tidligere sønnfødt20.12/11*

Som oftest raper hun selv, om det er mye luft om natten.
Hun kan rape liggende, rett etter at hun har sluppet puppen. Jeg rekker ikke løfte henne opp engang.
Men om dagen må jeg hjelpe henne med å få opp luften.

Her må det rapes ellers vokner han hele natten. Jeg trodde først det var mme så vi byttet til Nan ha1 og sviskesaft. Men problemet var jo bare den rapen.

Her er det jevnt over vanskelig å få henne til å rape... Det skjer oftere at det ikke kommer noen rap enn at det kommer. Men det virker ikke som hun plages... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp