Raping:p

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Får dere de små altid til å rape? Her er det nesten aldri raping.. han har noen solide bleier etter mat då, så han får nok ut litt der.. virker ikkje som om det plager han altså, bare eg som lurer på om det er vanlig..? :)

Tja.. Nei jeg får han ikke alltid til å rape etter mat men ganske ofte.. Mannen får det alltid til.. Men er jo ikke alle som raper så mye. Lille jenta mi gjorde aldri det, så så lenge han ikke viser tegn til ubehag er det da ingenting å tenke på :)

Her er det litt varierende, noen ganger kommer den med en gang og andre ganger kommer det ikke noe. Men så lenge lille ikke plages, er det vel ikke noe å tenke på:-)

Min raper nesten aldri heller. Han viser heller ikke tegn til at det plager han :)

Godt å høre at det er fler som 'ikkje' raper ;) då bekymrer eg meg ikkje før han eventuelt plages av det ;)

Ja raper under og etter mat:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Mi heller rapa aldri.. Men virka ikke som e plaga ne heller:) så lenge ho e fornøgd e mamma fornøgd:)

Mathias raper som oftest, men er noen ganger det bare ikke går i det hele tatt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min begynte ikke å måtte rape før han var ca 3 uker gammel. Da kom både gulp og rap. Nå må han rapes flere ganger i løp av måltidet...

-- tasting fra mobil --

Hehe jeg må få småen til å rape hvert tredje minutt, ellers blir det ramaskrik pga luft i magen. Han spiser seg mett på 10-12 minutter så det går unna!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Storesøster fikk jeg aldri til å rape, enten så gjorde hun det helt selv, eller så kom det ingenting. Var også bare en liten periode hvor hun gulpet skikkelig også. Sjeldent hun viste noe til magevondt. Lillesøster er omtrent likedan, har fått henne til å rape noen få ganger og gulpingen hennes er bare "melkespytt" :p Enda ikke hatt noe problemer med magen (3 uker i går ;) ).

Ingen raping eller gulping her - enn så lenge. Viser ingen tegn til ubehag, men nå er han nå ganske fresh enda. Sovner ofte ved puppen på slutten av måltid :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det virker som om jeg har fått en rapejente. Har behov for å komme opp å rape litt underveis i måltidet for så å suge på nytt igjen. Men ingen gulping siden hun er veldig flink å få opp gode raper :)

Back
Topp