Raping etter måltid...

Kathy80

Forelsket i forumet
*MIA*
Sommerfuglene <3
Har ei glupsk lita tulle som svelger masse luft når hun ammes, men ni av ti ganger får jeg ikke opp en rap. Noen som har noen " hemmelige" metoder?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bruker minifom-dråper fordi jenta er så plaget av dette. Hun får ikke roet seg før hun har rapet( mange ganger) og da synes jeg minifom hjelper veldig. Vet ikke hvor plaget din er men verdt et forsøk. Vet at dråpene ikke ble anbefalt en stund men nå er de konserveringsmidlene( tror det var det, ikke sikker) fjernet. Helsesøster som anbefalte.
Ellers raper min når jeg skifter stilling fra å sitte til å stå f.eks:) lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar han opp litt, slik at han står og lener seg fram mot halsen min, og rugger litt på han. Ellers så tar vi en pause i ammingen, hvor jeg holder han som om han sitter på en stol :p som oftest kommer det en rap i løpet av ti sekunder. Hvis ikke legger jeg han litt på magen, tvers over lårene mine og stryker han over ryggen. Hvis han ikke raper da så er det ingen rap på lur likevel, eventuelt den kommer ut som en fjert i løpet av kort tid :)

Her kommer det som oftest en rap eller to.
Han slapper godt av etter at han har spist. Jeg har han sånn at armene henger over skulderen min mens jeg dunker lett og stryker oppover ryggen hans.

Husker vi sleit veldig med å få førstemann til å rape. Men han var ikke rolig. Ville ikke henge på skulderen. Var bare anspent, så tenker det har noe med saken å gjøre.

Back
Topp