Rapetips

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hvordan får dere babyen til å rape? Jeg trenger tips!

Det som fungerer best her hos oss, er å la han ligge 1 - 2 min etter han er ferdig med å ete, så løfter eg han opp for å rape, om det ikkje går på første forsøk, legg eg han ned igjen 30 sek, for så å ta han opp igjen.

Eg løftar han opp med magen hass mot brystet mitt, reiser meg mens eg holder han tett inntil meg og hompar opp og ned, då pleier rapane å komme ganske kjapt :p

Slår litt forsiktig på rumpa etterfulgt med å stryke oppover med hånda på ryggen. Kommer ikke rapen da så legger jeg henne ned i 30 sek før jeg tar henne opp igjen. Da kommer det som regel. Sitter rapen langt inne så gjør jeg litt "gymnastikk" med bena mens hun ligger; bøyer dem forsiktig opp mot magen så luften presses oppover. Det funker også for fising ved treg mage :p

Tar henne upp så att hakan vilar på min skulder, så att luftvägarna öppnas..hjälper ibland om hon har armarna där uppe också :) sen stryker jag på ryggen .

Slår litt forsiktig på rumpa etterfulgt med å stryke oppover med hånda på ryggen. Kommer ikke rapen da så legger jeg henne ned i 30 sek før jeg tar henne opp igjen. Da kommer det som regel. Sitter rapen langt inne så gjør jeg litt "gymnastikk" med bena mens hun ligger; bøyer dem forsiktig opp mot magen så luften presses oppover. Det funker også for fising ved treg mage :p
Ja, det funker bra mot luft i magen så det kommer ut bak her :) Men ikke for raping :/

Back
Topp