Raper babyen?

Pogo

Gift med forumet
Får dere babyen til å rape etter hvert måltid? Underveis i måltidet? Utenom måltidene? Hvor lenge er det egentlig nødvendig?

Etter hvert måltid...så det holder etter også [;)][;)]

ORIGINAL: Ruusk

Etter hvert måltid...så det holder etter også [;)][;)]

Samma her [:D]

Er ikke så enkelt å få henne til å rape nå. Men prøver hvertfall etter hvert måltid.

Etter hvert måltid[:)]

Har begynt å gi flaske nå og da har vi pustepauser hele tiden (går litt fort, selv om tut nr 1) da er det ikke alltid det kommer rap, men vi prøver uansett. Hvis ikke blir det i alle fall gulp overalt[&:]

Av og til har me rapepause midt i måltidet, og ho rapar alltid etterpå[:)]

Vesla her må rapes hver gang! Ellers blir hun veldig urolig og sutrete. (går bra uten på natta)
Raper som en mann gjør hun også. [8D]

Etter hvert måltid =) Kommer med en gang =) Av og til så høyt at jeg begynner å lure på om han har styrtet en halvliter i smug =P

Her rapes det etter måltidet og noen ganger under[:)]
En gang rapa hun så høyt på natta at hun vekte pappan.Han ble skremt for en si[8D][:D]

vår raper etter hvert måltid... tror det er vanlig så lenge di drikker så mye melk? [8|] og at det blir mer slutt på d når di begynner med fast føde og drikker mindre i slengen? [8|]

Raper etter hun har spist somregel.
Noen ganger under måltide og, hvis hun blir veldig urolig[:)]
Hender av og til at hun raper av seg selv mens hun spise og[8|]

Så kan det og hende hun raper helt utenom måltid og hvis vi bærer på hu[8|]

Næ.. prøve bare hvis æ ser ho plages [:)]

Alltid etter måltid. Ofte i flere timer etter måltidet også. Syns liksom aldri vi får opp all luft.

Hvor lenge skal de egentlig rape. Dette lå jeg og tenkte på i kveld da jeg tok kveldsmaten til jenten på sengen...

Dette er min konklusjon; så lenge de bruker sugerefleksen til å innta mat, så bør de rape. Bruker de skje, tutekopp eller noe annet som ikke er pupp/tåteflaske, så trenger de ikke rape.

Back
Topp