Rap...

lizlita

Glad i forumet
hvor lenge venter dere på en rap?
Marcus raper nesten aldrig etter han har spist... hvordan er det hos dere???

kan dem få vondt i magen av å ikke rap?[&:]
kan nesten ikke sitt på timesvis å vent på den...[&:]

Sitter litt, vet ikke hvor lenge, hvis den kommer etter jeg har lagt henne så sier hun i fra, løfter henne opp og den kommer ganske fort da [:)]

På dagtid går det greit, men når hun skal ha siste måltidet før hun legger seg så har jeg problem med det.
Men på sykehuset ga de henne litt vann hvis hun var veldig urolig og hadde luft i magen.

Her raper hun som en mann...hehe[:D] Raper nokså med en gang etter mat ja + at vi har gjerne noen rape pauser inni mellom måltidet.

Simen raper som bare det. Ikke alltid på slutten men siden har litt kolikksmerter, får han pauser gjennom flaska og da kommer som oftest rapene på rekke og rad. er ikke så nøye med slutten hvis han har rapt underveis. Jeg legger han også ned og venter i fem ti minutter før jeg tar han opp og da raper han like surt og høyt som pappan :D

ORIGINAL: Maddy

vanlig vann uten noe? må koke d først? hvor mye da?=)

Alt bebisen skal ha i munnen må kokes først[;)] Kan gi vanlig vann uten noe ja[;)]

ORIGINAL: Maddy

ok=) og d hjelper??mye skal j gi da isåfall?

Ja det skal hjelpe, du gir noen ml om gangen.

ORIGINAL: lykkeligjente

Leste i dag at viss barnet ikke hadde rapt innen 3 minutter så var det liten sansynlighet at det kom til å rape i det hele tatt..

Æ fikk beskjed om 5 minutt av jordmor...

ORIGINAL: Stiine

Jo, de kan få luft i magen..
Jeg sitter i 10-15min, har den ikke kommet da og hun har sovnet bryr jeg meg ikke om det.
Men hvis hun er våken kan jeg legge henne ned og så ta henne opp 5-10min etter, da kommer som regel rapen..

Signerer her. Dersom eg ikkje får ho til å rape om natta sovner ho gjerne for så å våkne ti minutt etter. Då har ho vondt, og når eg løfter ho opp kjem vanlegvis DEN rapen. [:)] Etter det søv ho søtt.

Back
Topp