Rap

Bkno1748562

Forelsket i forumet
Raper dere babyene deres enda etter pupp/flaske?
Jeg prøver litt innimellom, men sjelden hun ligger på rygg så jeg innbiller meg at hun får rapen opp selv uansett. Men så har hun så mye luft i magen, kanskje jeg burde rape henne mer. Hmm...

Ja, jeg tar han alltid opp for raping etter amming, men det er ikke alltid han har tid til det da :P
Som regel raper han hver gang. Tar han ikke opp etter grøt, for da pleier han å rape av seg selv. Sikkert siden han sitter mer oppreist.

Ikke så mye her heller. Lar henne sitte oppe litt, men er fæl på å glemme meg. På natta har jeg aldri gjort det.

Stryker og klapper på rygg etter hvert måltid helt til det kommer rap :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her bare setter jeg klumpen på fanget i sittende stilling, så kommer det 1-2 rap etter flaske :) også kommer det noen når han ligger på magen

Oh yes, som en voksen mann! :eek:

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her kjem rapane av seg sjølv. Enten om ho sitte på fanget, eller sitte ved siden av meg i sofaen. Trenge som regel ikkje å hjelpe ho med å rape lenger. På natta kjem det av og til, men sjelden.

Her rapes det som en gammel mann :eek:

Oi vil h*n det da? Her åler hun seg vekk om jeg holder henne litt for lenge :P
Altså jeg setter hun i fanget mitt da, og det er jo ganske stas ;) hehe.. men er sjelden jeg trenger og stryke og klappe på ryggen, kommer oftes av seg selv ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Joda, stort sett! Er ikke så nøye på natt lengre, han virker ikke å plages av dette så mye som han gjorde da han var nyfødt.

Back
Topp