Ranger mine navnefavoritter til gutt!

mollym95

Andre møte med forumet
Hei. Er halvveis i graviditeten og venter mest sannsynlig en gutt! Har begynt å se på navn og er nysgjerrig på hva andre tenker om de jeg liker. Vil ikke blande inn familien, så spør dere. Ranger de gjerne. Takk!

Leo
Isak
Evan
Didrik
Sindre
Viktor
 
Så fine navn!! Dette var en smart måte å gjøre det på synes jeg

1. Viktor
2. Leo
3. Isak
4. Evan
5. Didrik
6. Sindre
 
1. Viktor
2. Isak
3. Leo
4. Sindre
5. Didrik
6. Evan
 
Viktor
Isak
Leo
Didrik
Sindre
Evan
 
Hei. Er halvveis i graviditeten og venter mest sannsynlig en gutt! Har begynt å se på navn og er nysgjerrig på hva andre tenker om de jeg liker. Vil ikke blande inn familien, så spør dere. Ranger de gjerne. Takk!

Leo
Isak
Evan
Didrik
Sindre
Viktor
  1. Isak
  2. Didrik
  3. Leo
  4. Viktor
  5. Evan
  6. Sindre
 
Viktor
Isak
Leo
Sindre
Didrik
Evan (Even hadde fått fjerdeplass :angelic:)
 
Isak
Leo
Evan
Sindre(liker sondre mye bedre)
Viktor
Didrik
 
Hei. Er halvveis i graviditeten og venter mest sannsynlig en gutt! Har begynt å se på navn og er nysgjerrig på hva andre tenker om de jeg liker. Vil ikke blande inn familien, så spør dere. Ranger de gjerne. Takk!

Leo
Isak
Evan
Didrik
Sindre
Viktor

Isak
Leo
Viktor
Sindre
Evan
Didrik
 
1. Didrik
2. Sindre
3. Viktor
4. Isak
Og Evan Leo på sisteplass.

Leo ville jeg ikke tatt siden det har vært mye brukt i det siste. Ville også heller gått for Even enn Evan. Even er kjempefint! Synes Evan blir litt harry, fint på engelsk men ikke på norsk.
 
1. Viktor
2. Sindre
3. Didrik
4. Isak
5. Leo/Evan
Mange sterke og fine navn her! :happy: Jeg klarer ikke å bli fortrolig med Evan, men navn er jo en smakssak og påvirkes av så mangt. Hadde det vært snakk om Even - så hadde jeg definitivt rangert det navnet som nummer 1! Lykke til med navnevalget - du blir nok fornøyd uansett hva du velger:D
 
Back
Topp