Randålf

*Bobbo*

Forumet er livet
Nå er det bare 10 dager til den store dagen.
Er alt klappet og klart???

ooohhhh....heldigrisen [:D][:D][:D] håper alt blir som d drømmer om [:D][:D][:D]

så heldig du er[:D]kjmpe masse lykke til[;)]

Egen tråd og greier[:)][:)][:)] Du tenker jo på alle kjære *Bobbo*[:)][:)][:)] Ja det meste begynner å være klart... Skal prøve kjolen en siste gang i dag, så er det litt handling og solarium som er igjen[:)] Jeg gleder meg sååååå innmari[:)] Kommer nok til å bli litt mindre her inne nå ja.... De første gjestene kommer på torsdag og det er jo bare en uke til....
Jeg har bare glemt en ting til nå[8|][:D] (sette inn anonse i avisen) men regner med jeg får fikset det i morgen[:D][:D][:D] Ikke det værste det da[;)]

Godt å høre at alt er i rute til den store dagen.
Gleder meg til å se bilde og høre hvordan dagen har vært.

Ja dere får nok fult referat[8D] Planen er å gå for vannfast, men skal å sette på negler, så får høre hva hun sier da[;)] Godt tips[:)][:)][:)]

Så artig Randålf, og så deilig å ha dette å forholde seg til oppi all prøvingen og denne prosessen. GLED deg masse, det er fantastisk å bli gift. Jeg og sier ; DROPP MASKARAN! Farg vippene dine. No doubt! Og godt å høre at du tar solarium(tross alle advarsler), men tanning gjør brudekjolen stygg under armene ;)

GLeder meg til oppdatering og kanskje bilder etterhvert?!?

Skal dere på bryllupsreise da?

Ja det er deilig å ha dette å planlegge og glede seg til oppi prøvingen[:)][:)][:)] Blir på en måte synd når det er over[:D]
Blir nok ingen bryllupsreise, sambo reiser på jobb tre dager etter bryllupet[&:] Men vi skal til Frankrike i september og det gleder vi oss masse til[:)][:)][:)]

Det hørtes deilig ut m frankrike tur da. Vi hadde heller ingen bryllupsreise.. Var egentlig godt å være hjemme å lande litt etterpå syntes jeg. Hadde 3 dager fri fra jobb da, og det var deilig. Gå igjennom alle gavene igjen, og bare kose seg med dagen som hadde vært! Kjedelig at mannen reiser så rett etterpå da. Dere får nyte de få dagene dere har sammen som akkurat gift da[:)]

Ja vi skal nyte de dagene vi har[:)][:)][:)] Jeg har jo fri mandagen, så da skal vi kose oss, se bilder og film tenker jeg[8D]

ORIGINAL: snuppis!

ORIGINAL: RANDÅLF

Ja det er deilig å ha dette å planlegge og glede seg til oppi prøvingen[:)][:)][:)] Blir på en måte synd når det er over[:D]
Blir nok ingen bryllupsreise, sambo reiser på jobb tre dager etter bryllupet[&:] Men vi skal til Frankrike i september og det gleder vi oss masse til[:)][:)][:)]

Du skal på feil sted i Frankrike [:'(]

Det er mulig, men vi får det nok så gøy i bursdag med cognac smaking og det hele[:D][8D]

Back
Topp