Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi gøy. Prøvde Google men skjønte det ikke helt. Dette er mine bilder fra uke 7 og 10Vis vedlegget 422031Vis vedlegget 422032
Snakket med en jordmorvenninne akkurat, ultralyd utvendig er speilvendt! Så isåfall får jeg en jente da, gitt at teorien stemmer6+3. Hvis teorien stemmer får jeg gutt da?
Denne synes jeg var værre, men om dette er innvendig, ikke speilvendt og jeg har forstått det riktig holder jeg en knapp på jenteNoen som har hørt om ramzy theory?
Hvis du har baby fra før stemte det på deg ?
Hva sier magefølelsen om babyen i magen denne gangen?
Hvilket kjønn tror dere min er basert på teorien?
Bare for gøy
Vis vedlegget 422026
Vis vedlegget 422034
Aner ikkje kor morkaken e her 8+4
6+3. Hvis teorien stemmer får jeg gutt da?
Nei e utvendigTipper gutt om det er innvendig
Er egentlig 100% sikker på gutt, vært siden jeg fant ut at jeg var gravidHolder en knapp på gutt her
Ja tok utvendig! Fikk beskjed om at morkaka er ved pilen, også er det speilvendt i tillegg. Men blir forvirra av alt nå, vet ikke om jeg tenker riktigDette var utvendig? Da holder jeg knapp på gutt ja, men synes det var vanskelig. Prøver å se etter hvor jeg troooor morkaken dannes og uten doppler er det oftest der det er et lyst område rundt, men her var over halvparten lyst rundt
Spennende! Begge bilder er tatt innvendig ja. Har en sterk følelse på gutt så blir spennende å se hva det blir til!Viss dette er innvendig og min forståelse stemmer er det i følge teorien en gutt, med mindre de har snudd bildet speilvendt
Nei e utvendig