Ramzi Theory

minico

Gift med forumet
Junibarna 2015
August 2018
Noen som har hørt om det?

Etter UL tidligere i dag kom jeg plutselig på noe jeg leste om under forrige graviditet, så har googlet litt :p

Kort fortalt går det ut på, at ved å se på hvilken side fosteranlegget sitter på ved tidlig ultralyd kan man få en pekepinn på hvilke kjønn som lurer seg der inne (ta det med en klype salt).

Ultralyden skal helst være utført før uke 9 og med innvendig apparat.

Dere som har født før og har hatt tidlig UL, stemte det? Hva sier det denne gangen? Hva er magefølelsen?

f5fd0ac2ca0edcbd9b5a28109863aee4.jpg

https://www.thegenderexperts.com/ramzi-theory/

Ved forrige graviditet var jeg på UL ca uke 7, og i følge teorien var det en gutt på bildet. Det stemte :D

Denne gangen ble jeg målt til 8+0 på første UL, og i teorien er det en jente på bildet. Magefølelsen sier gutt.

Så da får vi vente å se ;)

Om denne stemmer får jeg min tredje gutt. Må titte finne fram de gamle TUL-bildene og se etter.

Hm, kyllingen vår ligger liksom i midten? [emoji23]

Hmm, det må sjekkes ut på tul-bildene i morgen. Med eldste var jeg 10+3, funker det også, tro?

Hm, da får vi enten intetkjønn eller tvekjønn :p På bildet mitt ligger den midt i midten

Ene jenta mi skulle i følge dette vært gutt... Den andre jenta lå på midten, så der er jeg litt usikker.. :p
Men denne spira i magen nå skal i følge denne være jente. Har magefølelse og et håp om gutt.. vi har nemlig 3 jenter (1 bonus) og 1 gutt fra før av [emoji85][emoji4]

Hvis jeg sammenligner med bildene over så blir det en jente denne gangen også. Hvordan det så ut sist husker jeg rett og slett ikke. Blir spennende å se :D

UL i veke 7+noko denne gangen tilseier jente. Har hatt jentefeel både med den vi mista i fjor og den eg har i magen no..satsar på vi kjem så langt at vi får finne ut av det.

Her da? Innvendig uke 7 og utvendig uke 9.

Vedlegg

• Red.jpg
    Red.jpg
    47,8 KB · Visninger: 74
  • 1514370480902.jpg
    1514370480902.jpg
    148,4 KB · Visninger: 70
Kan noen tyde mitt? Hva er opp å hva er ned på livmor? [emoji23][emoji85]
00b62cbb7b629a217547655702fa39cd.jpg

Back
Topp