Ramzi teorien - se kjønn på TUL?

Mille32

Glad i forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
Teorien går ut på at man allerede kan se kjønnet med 97% sikkerhet (det tar jeg med en klype salt) på tidlig ultralyd fra uke 6.

Teorien sier at hvis morkaken er festet på venste side på UL bildet er det en gutt. Er den på høyre siden er det en jente. Under er et bilde som skal vise teorien med utvending ultralyd.
Ved innvendig ultralyd må det speilvendes.

Stemmer dette på dere som har tatt tidlig ultralyd med barna dere har fra før?
Hvis dere tar utgangspunkt i denne teorien, hvilket kjønn skal dere få nå? :)

Vedlegg

• Capture.PNG
    Capture.PNG
    295,6 KB · Visninger: 40
Kan man se morkaken i det hele tatt i uke 6? Trodde det var all about plommesekken så tidlig :-P men jeg har ikke testen ut den teorien! Får gå hjem å se på bildene jeg har hjemme ;)

Kan man se morkaken i det hele tatt i uke 6? Trodde det var all about plommesekken så tidlig :p men jeg har ikke testen ut den teorien! Får gå hjem å se på bildene jeg har hjemme ;)
Det vet jeg faktisk ikke :p På mitt bilde lå embryoet nede til høyre, så regner med morkaken også er festet det.

Sniker

Har ikke med bildet å gjøre da det kan trylles begge veier avhengig av hvordan proben brukes, men hvor i livmoren morkaka sitter.

Stemte ikke på meg med forrige

Vi så ikke morkaka så tidlig! Hu viste oss at den var i ferd med å dannes bare!;)

Det vet jeg faktisk ikke :p På mitt bilde lå embryoet nede til høyre, så regner med morkaken også er festet det.
Blir spennende å se om det blir ei jente da :D det er så sykt mye teorier/myter/kjerringråd ang kjønn! Men det er morsomt mens man venter :)

Blir spennende å se om det blir ei jente da :D det er så sykt mye teorier/myter/kjerringråd ang kjønn! Men det er morsomt mens man venter :)
Helt sant! Flesteparten av mytene heller mot gutt for min del og har en feeling på gutt selv også :D

Back
Topp