Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker!Hei! Jeg ble kjent med ramzi-teorien og lurte på om noen av dere er kjent med den og om den har stemt på dere?
Handler om hvordan morkaka ligger på tidlige ultralyder.
Min gjør det nå, men gjorde ikke det så tidligSist gang satt morkaka rett foran, altså rundt der navlen min er. Så ikke på noen sider.
Jordmor nevnte ikke noe om hvor morkaka lå når jeg var på tidlig tidlig ul nå Kan man se det på ul bildet?Min gjør det nå, men gjorde ikke det så tidlig
Vil tro at et trent øye kan se! Det er jo også alt for sent hvis du er rundt 12 ukerJordmor nevnte ikke noe om hvor morkaka lå når jeg var på tidlig tidlig ul nå Kan man se det på ul bildet?
Da blir det en henSist gang satt morkaka rett foran, altså rundt der navlen min er. Så ikke på noen sider.
Tenkte hvis man kunne se på det ul bildet som ble tatt i uke 8+5Vil tro at et trent øye kan se! Det er jo også alt for sent hvis du er rundt 12 uker
Sånn ja! Det vil jeg tro noen som har peiling kan se på mine biler er det også veldig tydelig hvor embryo er festet, altså at det ligger veldig mot den siden der morkaken varTenkte hvis man kunne se på det ul bildet som ble tatt i uke 8+5
Prøver å se på bildet, men er heeelt umulig å se hvor morkaka blir Prøver å lete etter hvordan man kan se hva som er morkake, men finner ingenting. Fosteret ligger liksom midt imellom haha. Får vente til ultralyd når jeg er 13 uker og håpe på svar da.Sånn ja! Det vil jeg tro noen som har peiling kan se på mine biler er det også veldig tydelig hvor embryo er festet, altså at det ligger veldig mot den siden der morkaken var
Blir spennende med neste ultralyd!!Prøver å se på bildet, men er heeelt umulig å se hvor morkaka blir Prøver å lete etter hvordan man kan se hva som er morkake, men finner ingenting. Fosteret ligger liksom midt imellom haha. Får vente til ultralyd når jeg er 13 uker og håpe på svar da.
I hvilken uke tok du UL?Det stemte på meg! Morkaken på høyre side utvendig UL, jeg skal ha ei jente
Uke 12I hvilken uke tok du UL?