Ramzi metoden

Eki93

Elsker forumet
Juligull2021
Maisløyfene 2024
Noen som er god på denne metoden her? :)
Skjønner ikke helt hvordan den fungerer selv, men synst der er litt interessant! :)
 
Jeg er ikke god på det og har ikke helt trua selv men synes det er veldig artig å gjette da!! :D

Men lurer på hvordan man vet hva som er opp og ned på ultralyd bildet? Skjønner det med at på utvendig så speilvendes bildet osv, men hvordan ser man liksom hva som er hva?:hilarious:

For eksempel mitt bilde fra innvendig 7+0 viser jo til venstre, altså jente. Men hva hvis bildet er tatt opp ned?? Klarer man å se hvilken vei som liksom peker ned mot rumpa? Skjønner ingenting :dead:IMG_20230619_114807817.jpg
 
Jeg er ikke god på det og har ikke helt trua selv men synes det er veldig artig å gjette da!! :D

Men lurer på hvordan man vet hva som er opp og ned på ultralyd bildet? Skjønner det med at på utvendig så speilvendes bildet osv, men hvordan ser man liksom hva som er hva?:hilarious:

For eksempel mitt bilde fra innvendig 7+0 viser jo til venstre, altså jente. Men hva hvis bildet er tatt opp ned?? Klarer man å se hvilken vei som liksom peker ned mot rumpa? Skjønner ingenting :dead:Vis vedlegget 408883
Det er akkurat dette jeg lurer på også!! :) tror alle mine er «oppned» i forhold til ditt, men vet ikke hva som er «rett veg» :)
 
Skjønner ikke hvordan de ser det og regner med det egentlig er ganske gjettelek, men av nysgjerrighet la jeg ut et bilde i en Facebook-gruppe likevel. Alle svarte gutt. :smiley-bounce012
 
Skjønner ikke hvordan de ser det og regner med det egentlig er ganske gjettelek, men av nysgjerrighet la jeg ut et bilde i en Facebook-gruppe likevel. Alle svarte gutt. :smiley-bounce012
Vil du dele samme bilde her? Sykt nysgjerrig på dette greiene :hilarious:
 
Delte bildene over. Skjønner ikke hva de ser på, men veldig spent på hva det blir, så vanskelig å holde seg unna all gjetting :wacky:
Jaa ikke sant! Ikke jeg heller helt, bare skjønt det har noe med plasseringen.. men usikker på dette med om bildene er riktig vei osv! :)

Ser plasseringen ligner litt samme som min sønn i forrige svangerskap, så mulig noe i det :)

Tror ikke plassering kommer godt nok frem på bildene jeg har fra denne graviditeten..
 
Ja, for det fester seg ikke nødvendigvis der det blir sluppet :p
Sant nok :hilarious: Syns det er rart at den lille celleklumpen skal vite hvor den skal feste seg ut i fra kjønn:shy: Kjennes ut som den lille har festa seg på høyre, men har følelse på jente:angelic: Så blir spennende og se:)
 
Back
Topp