Ramzi-metoden

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Aldri hørt om, men må si jeg syntes det her var veldig interessant. Så nå lurer jeg på hvilken side sitter deres morkake på? Og hvilket skjønn skal dere ha dere som vet :happy:

Min sitter på venstre side og da er det som oftest en jente. Vi finner forhåpentligvis ut på Torsdag ❤️

• Når chorionvilli er funnet til venstre, har embryoet XX kromosomer. Dette betyr at det blir en jente.Påliteligheten til denne metoden er 97,5%.
  • Hvis placenta eller chorionvilli vises til høyre under ultralydet, har embryoet XY kromosomer. Dette betyr at det blir en gutt. Påliteligheten av denne teknikken er 97,2%

På venstre side her også, men er en gutt :)
Er visst ikke så mye forskning på det, så er nok mer for gøy den teorien :P

Hos meg sier den en gutt og en jente. Blir spennende å se. Men gutten sin morkake ligger nå en helt annen plass enn i uke 7. Så det kan ikke gjøres nå.

På venstre side her også, men er en gutt :)
Er visst ikke så mye forskning på det, så er nok mer for gøy den teorien :p
Ikke sant, så på en avstemning etter at jeg lagde innlegget at det stemte veldig 50/50 så er nok veldig tilfeldig. Jeg har jo bare eggleder på venstre side så tenker at det kan være mye grunn til at den er festet på venstre side.

Hos meg sier den en gutt og en jente. Blir spennende å se. Men gutten sin morkake ligger nå en helt annen plass enn i uke 7. Så det kan ikke gjøres nå.
Ikke sant, de flytter seg jo lenger ut i svangerskapet du kommer :)

Nå spurte jeg ikke gynekologen om hun speilvendte ultralyden eller ikke, det varierer, så det må man nesten vite for å kunne bruke den her :p Men basert på noe annet hun sa under undersøkelsen skjønte jeg hvordan hun filma. Tror den da viste at det skulle vært gutt, men inni her er det trolig ei jente. Tror den teorien bare er tull, men gøy da ;)

Nå spurte jeg ikke gynekologen om hun speilvendte ultralyden eller ikke, det varierer, så det må man nesten vite for å kunne bruke den her :p Men basert på noe annet hun sa under undersøkelsen skjønte jeg hvordan hun filma. Tror den da viste at det skulle vært gutt, men inni her er det trolig ei jente. Tror den teorien bare er tull, men gøy da ;)
Alltid morro med lit tullete teorier :hilarious:

Leste om den metoden senest istad faktisk, og ingen andre forskere har klart å gjenskape resultatet i dette forsøket og det er ikke noen bevist sannhet i det utenfor hva Ramzi skrev om (Ramzi var heller ikke lege, men en ultralyd-teknikker).
Man har jo 50/50 sjanse for at det stemmer hver gang, så det må jo stemme for en del uansett :p

Morkaken ligger nå bak bede ved høyre så stemmer, blir en liten gutt

Back
Topp