Ramzi metoden

Hva er det?
 
Sendte inn til early glimpse, men stemte ikke her. De mente gutt, men blir ei jente:)
 
Gøy! I følge Ramzi er det en jente her, som stemmer med min veldig sterke magefølelse også. Blir spennende å se om det stemmer :smug:
 
Det er en forsker som har studert 5000 ultralyd bilder, der han fant ut at dersom morkaken/baby fester seg på venstre side er det jente, og høyre side gutt. Dette er ved innvendig UL. Så blir det speilvendt dersom det er utvendig UL. Det stemte i 97% av tilfellene, men er ikke forsket videre på. Det gjelder kun TUL i ukene 6-8:dance018
Hvordan kan det bare gjelde ved tul? må prøve å lese om dette.

Jeg har hatt morkaka på hver sin side med mine gutter så jeg er vel rar der ;)

Edit. Leste nå at man også kan se på om den er festet foran eler bak. Spennende
 
Last edited:
Sniker fra August, ramzi sa jente, kinesisk fødselskart sa jente, magefølelsen sa jente.

100% lillebror på ultralyd :hilarious:
 
Sniker fra August, ramzi sa jente, kinesisk fødselskart sa jente, magefølelsen sa jente.

100% lillebror på ultralyd :hilarious:
Sånn var det med lillebror her i huset og. Eller ultralyd ukjent, men fødte en gutt :)
 
Bunper denne også.

jeg har prøvd å sett på både bildene og filmene fra TUL igår hvor jeg var 7+6, men jeg skjønner ikke bæra :p
For det ser ut som bildene er tatt skeivt, og da er det jente ifølge metoden, men er bildet rett så er det gutt. Og det er liksom de to alternativene man har og det blir en av de uansett :hilarious::hilarious:
 
Back
Topp