Ramzi metoden, kinesisk fødselskart, natrontest

kinesisk fødekart stemte ikke for meg i 2009, stemte for meg i 2015 og stemte for meg nå (da egget var fra 2015 :p). Ikke forsøkt de andre metodene!
 
Har bare erfaring fra det kinesiske fødselskartet til babyverden (ser det ligger litt forskjellige versjoner rundt på nettet). Har stemt på de to første, har enda ikke vært på oul denne gang, men er jo litt spennende å se. Om det stemmer blir det jente nummer 3 :hilarious:
 
Både ramzi og kinesisk fødselskart var feil for min del :facepalm: Ikke prøvd natrontest.
 
Kinesisk stemte på meg med førstemann, jente. Denne gang sier kartet gutt, men i magen er også jente denne gang ☺️
 
Syns også ramzi er vanskelig å tolke, men fant hjertelyden først på høyre side og det tydet visst på gutt. Nå er jo hjertelyden midt på da. Iflg kinesisk fødselskart er det også gutt, og den stemte forøvrig på førstemann. Men er jo ulogisk at alle som er 28 år og blir befruktet i september skal få guttebarn... iflg natrontesten blir det jente. Men hvorfor skulle urinen reagere forskjellig på gutt eller jentefoster. :bored: Nei tror nok det er tilfeldig. Oddsen er jo 50% uansett. Har kanskje mest tro på det ift sex før eller etter eggløsning.
 
Tilfeldigvis (kanskje) så har det kinesiske kartet vært riktig med alle mine snart fire barn.. Har tre gutter fra før, og i følge kartet, og Lundring, kommer det en jente nå :Heartpink
 
Syns også ramzi er vanskelig å tolke, men fant hjertelyden først på høyre side og det tydet visst på gutt. Nå er jo hjertelyden midt på da. Iflg kinesisk fødselskart er det også gutt, og den stemte forøvrig på førstemann. Men er jo ulogisk at alle som er 28 år og blir befruktet i september skal få guttebarn... iflg natrontesten blir det jente. Men hvorfor skulle urinen reagere forskjellig på gutt eller jentefoster. :bored: Nei tror nok det er tilfeldig. Oddsen er jo 50% uansett. Har kanskje mest tro på det ift sex før eller etter eggløsning.


Hjertlyden vil jo være der barnet ligger... og barnet flytter jo seg! Hvordan kan det da fortelle noe om kjønn?
 
Hjertlyden vil jo være der barnet ligger... og barnet flytter jo seg! Hvordan kan det da fortelle noe om kjønn?
Nei det handlet vel i grunn om hvor morkakens plassering er første tiden, og den er jo sannsynligvis nokså nært barnet. Etterhvert vil jo barnet flytte på seg
 
Kan iallefall oppdattere her. På ul i uke 13 var jordmor helt sikker på at det blir en gutt. Så begge metodene stemte på meg.:) begge gangene
 
Har ikke stemt på de to første.. Så får se i morgen om jeg får vite kjønn på nr tre
 
De som ligger her på babyverden stemte absolutt ikke på meg, ikke en gang min egen ellers normalt sterke intuisjon. Ble et sjokk for hele familien at vi skulle ha jente da det kun kommer gutter til verden hos begge parter :joyful:
 
Stemte ikke her denne gangen ;)
 
Back
Topp