Rampete, utspekulert eller alderen?

Love4two

Forumet er livet
Thea har begynt å gjøre merkelige ting for tiden. Om det er alder eller hva det nå er vet jeg ikke.
Sambo tok henne i å gjemme fluortablettene på rommet sitt og ikke putte dem i munn. Så har hun lekt med dem neste morgen og spist dem opp da. Hun gjør andre rare ting også, husker bare ikke i farta hva.

Håper bare dette er rariteter hun gjør fordi hun bare MÅ... Hun har aldri funnet på noe sånt tull før i det siste. Så vimsete og ukonsentrert, snakker og lunger med full hals, og hører liksom ikke etter hva vi sier til henne [&:] Synes liksom snille jenta mi har blitt byttet ut med en annen [8|][8D] Hvor er søte tulla mi blitt av [8D]

Hi hi, litt søtt å gjemme fluoren da. Har ikke opplevd noe sånt som du beskriver med M, men her er det et voldsomt temperament da. Og det er veeldig kort mellom latter og gråt og sinne. Men det er bare alderen får jeg håpe. Og det er jo sunt at barna er trassige har jeg lest!

Det hjalp deg vel kanskje ikke så mye, men[8D][;)]

Ja det sinnet kan komme fort her også. Plutselig er alt feil. hun er i grunn bare sånn hvis hun er sliten og trøtt, og føler seg uretferdig behandlet (når hun ikke får godteri når hun vil ha det) [8D]

Uberegnelig er vel ett berde ord å bruke. Hun finner på så mye rart og vettet forsvinner liksom i gjerningsøyeblikket [8D]

I perioder her kjenner faktisk ikke jeg igjen Kian heller.
Har gått noen runder med oss selv i oppdragelse for å se om vi gjør noe galt, men det er nok bare alderen tenker jeg.
Følelsen av å ta egne valg og bestemme selv er større en hva jeg sier.
Negativ oppmerksomhet er blitt bedre en positiv... så, nå har vi måttet overse mange ting han gjør, fordi han gjør dem for å få en negativ oppmerksomhet.. Så her er det endringer i oppførsel ja.

Men, disse to siste dagene hvor vi har vært klar over dette og vi har gjort det anderledes, ser vi stor endring.
Ja, her kom det mer en hva du spurte om... passet liksom så godt å fortelle om endringene hjemme hos oss.

Back
Topp