rampete unger!

Medea

Elsker forumet
Dette innlegget hører vel strengt tatt ikke under februarklubben, men det er liksom her jeg hører hjemme, så...[:)]

De to eldste barna pleier å våkne ganske tidlig på morran, og her om dagen hadde de gått berserk med alle plasterne på badet. Noen var åpnet og teipet her og der, mens andre bare var slengt rundt omkring på gulvet![&:]

Jeg ble selvfølgellig sinna, og bad dem om å rydde opp etter seg, og forklarte at hvis de gjør sånn så har vi ikke plaster å sette på når de får sår og blør..
...så da regnet jeg med at de ville slutte med fantestreker på badet.

...men NEIDA!!![:@]
Trur dere ikke at neste morra hadde de klina tannkrem overalt på badet, søla ut resten av babyoljen til Talina, brukt alle våtserviettene til tull og tøys og helt ut alle ørepinnene![&:][:@][&:]

Mor gikk jo nesten i flint, så de måtte rett til sengs(tidlig på morran ennå), og værsågod være på rommet!!
..Det var de heldigvis også for de visste utmerket godt at de hadde gjort noe gæernt![&:]

kan forresten tilføye at baderomsdøra var hektet med en krok øverst på døra, men smartingene hadde jo bare tatt tripp-trapp stolen og hektet den av![:D]
(kan le av det nå)

..så nå setter vi kroken på kjøkkendøra i steden for for den greier de ikke å få opp heldigvis....enn så lenge[;)]

Hvis noen lurer på hvorfor vi har kroker på dørene så er det fordi vi har en rampete bikkje som vi stenger inne på kjøkkenet når vi er vekk fra huset. Hun klarer nemlig å åpne dørene! og en gang så hadde hun rotet ut alle bleiene og riktig kost seg med bæsjebleia! æsj altså!!!
..og i stua finner hun på spikk også, men bare når vi ikke er hjemme[8|]

Kjenner til problemet, jeg har to nevøer på 2 1/2 og 3 1/2 som er helt ustyrlige (nesten), en morgen mamma våknet (hadde de på overnatting) hadde de fyrt i peisen... Skikkelig altså, først avispapir så ved og så tent på.. Han eldste våkner kl 5 og er så musestille.
Lager kaffe gjør han og, full kanne..
Mamma hjelper til når mammen deres er ute på båt i 6 uker og broren min kjører litt taxi.
Mamma har vært flink og konsekvent, brukt time out når de har gjort noe gale og det har utrolig nok hjulpet..
Men skjønne e de nå likevel da, tantes gullgutter:

ORIGINAL: ElisabethJohanne

Kjenner til problemet, jeg har to nevøer på 2 1/2 og 3 1/2 som er helt ustyrlige (nesten), en morgen mamma våknet (hadde de på overnatting) hadde de fyrt i peisen... Skikkelig altså, først avispapir så ved og så tent på.. Han eldste våkner kl 5 og er så musestille.
Lager kaffe gjør han og, full kanne..
Mamma hjelper til når mammen deres er ute på båt i 6 uker og broren min kjører litt taxi.
Mamma har vært flink og konsekvent, brukt time out når de har gjort noe gale og det har utrolig nok hjulpet..
Men skjønne e de nå likevel da, tantes gullgutter:

Uff!
Godt ungenen her ikke har gått så drastisk til verks da [;)]
Vi får vel snart gi ungene en sjans til å vise at de kan oppføre seg ved å la badet være tilgjengelig igjen....burde ha lært nå????[:D][;)][:D]

Ja, jeg kan le nå i ettertid [;)]
Skal si de begynner å bli utspekulerte, ja![:D]
...vet jo aldri hva en kan vente seg når en står opp, hihihi[;)]

uff...måtte trekke på smilebåndet her litt når jeg leste dette ja!!
Utrolig hva de små klarer...... men godt det ikke var noen som ble skada....

Skjønner jeg har mye moro i vente....!!! [&:]

ORIGINAL: Jordbæret

Skjønner jeg har mye moro i vente....!!! [&:]

Hehe, ja gled deg til din Thea blir like utspekulert som min Thea[;)]

Hehe, ja det er mye man kan le av i ettertid. De er skikkelig oppfinsomme disse små[:D]. Har en bror som mala veggene på soverommet sitt med bringebærsyltetøy midt på natta. Det var passe tørt og fast når mamma skulle ta han opp på mårran....[:D][:D]

Back
Topp