Rampenissen til å fortelle nyheten

Juniivfspire

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Hei.

er i dag 7+3 og hvis spira fortsatt klamrer seg fast tenker vi å fortelle det til barna i midten av desember. Plutselig kom jeg på at det hadde jo vært morsomt om rampenissen den ene dagen kom med nyheten. De er snart ni og ti de som skal få nyheten. Noen med tips om hva rampenissen kan gjøre for å «dele» nyheten ?
 
Hei.

er i dag 7+3 og hvis spira fortsatt klamrer seg fast tenker vi å fortelle det til barna i midten av desember. Plutselig kom jeg på at det hadde jo vært morsomt om rampenissen den ene dagen kom med nyheten. De er snart ni og ti de som skal få nyheten. Noen med tips om hva rampenissen kan gjøre for å «dele» nyheten ?
Det var en fantastisk lur måte å fortelle det på!! Det tror jeg vi skal gjøre også. Hmm, kan egentlig bare skrive et brev hvor man skriver at rampenissen har vært fryst ned i 1 år av Elsa. Så kom corona. Lage en isblokk av han med brevet foran. I løpet av året tenkte han å gi oss den største julegaven; en baby. Også kan vi voksne fortsatt være i senga å late som ingenting eller bli like overraska.
 
Sååå koselig!! Har ikke introdusert Rampenissen her i huset ennå, så vet ikke heeelt hva det går ut på så har dessverre ikke noe tips til hva, men høres kjempekoselig ut å dele nyheten på den måten :happy::Heartred
 
Hei.

er i dag 7+3 og hvis spira fortsatt klamrer seg fast tenker vi å fortelle det til barna i midten av desember. Plutselig kom jeg på at det hadde jo vært morsomt om rampenissen den ene dagen kom med nyheten. De er snart ni og ti de som skal få nyheten. Noen med tips om hva rampenissen kan gjøre for å «dele» nyheten ?
Vil dere ikke heller fortelle det selv altså? En så stor nyhet a gitt :D
 
Back
Topp