Vi har billetter til Rammstein, 2 uker før termin. Jeg har lagt dem ut for salg, da jeg vet jeg ikke kommer til å kunne stå så lenge, men lurer litt på hvordan babyen ville ha reagert på lyden på en slik konsert? Hvor mye ville den ha hørt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sies jo at babyen kjenner igjen stemmene til mor og far når den blir født, så vil tro at den i hvert fall hadde hørt Rammstein gjennom magenVi har billetter til Rammstein, 2 uker før termin. Jeg har lagt dem ut for salg, da jeg vet jeg ikke kommer til å kunne stå så lenge, men lurer litt på hvordan babyen ville ha reagert på lyden på en slik konsert? Hvor mye ville den ha hørt?
Hvor langt på vei og er det inne?Skal på Vazelina-konserten, går det bra?
Jeg er faktisk usikker, ville hørt med JM eller legeUke 21, er inne![]()
men det er ute så lyden blir mye lavere Jeg er faktisk usikker, ville hørt med JM eller lege
Selv skal jeg på Taylor Swift konsert i uke 34men det er ute så lyden blir mye lavere
![]()
Ja, nevner det nok for jordmor. Har lest at det skal gå bra, og at man kan gå hvis babyen blir urolig.. men greit å høre med noen![]()
Jeg var på heavyrock-konsert da jeg var 4-5 måneder på vei sist. Det var helt grusomt. Fikk beskytterinstinkt deluxe og måtte gå så langt unna jeg kunne og sitte. Selv da hadde jeg nesten angst for babyen og syns vibrasjonene var kjempe ekle. Jeg gjør det ikke igjenVi har billetter til Rammstein, 2 uker før termin. Jeg har lagt dem ut for salg, da jeg vet jeg ikke kommer til å kunne stå så lenge, men lurer litt på hvordan babyen ville ha reagert på lyden på en slik konsert? Hvor mye ville den ha hørt?
I landbruket har vi fått høre at «så lenge mor må bruke hørselvern, er det for høyt for barnet i magen også». Vi har gris, og bruker alltid hørselvern. Så fra uke 26, vil jeg ta mer hensyn, og spesielt ift brunst (da støynivået er vesentlig høyere).
Jeg hadde ikke valgt å dra på konsert, da det er ille nok med barn med selektiv hørsel
Jeg ville nok ikke bekymret meg så mye for musikken. Selv hadde jeg aldri maktet å stått i så mange timer![]()
Tror du ikke der har litt å si at de arbeidsoppgavene du har i landbruket er flere ganger i uka? Og at det at man utsettes for lyden over lang tid, potensielt hver dag i svangerskapet er avgjørende.
En konsert er jo bare noen timer én gang.
Jeg ville forhørt meg med jordmor for dere som vil på konsert.
Skal selv på Brad Paisley i slutten av juli! Kun tre uker før termin!