Rammer..?

Que

Gift med forumet
Jeg har bestilt bilder i str 20x25 cm, tenkte å gi de bort i julegave til besteforeldre osv...
Men jeg finner jo ikke rammer i rikig str?? Er bare rare mål som 19x22 (eller noe).. Hvorfor det??? Har liksom ikke noe lyst til å måtte klippe i bildene for at dem skal passe i rammene...

Noen som skjønner seg på det???

ORIGINAL: Miss Jule Fat

vi har og bestilt bilder i 20x25, og ribba rammer på ikea.....

men litt av bildet går bort bak passepartouten (???) men på bildet vårt gjør det ingenting....

Ok, men hva står det som mål på rammene da?? 22x etellerannet?? [;)]

Vi har kjøpt hvite rammer i 20x25 cm på europris som vi skal gi bort i julegave.

ORIGINAL: 2julesøte

Vi har kjøpt hvite rammer i 20x25 cm på europris som vi skal gi bort i julegave.

Satt akkurat og tenkte at jeg skulle skjekke på europris[;)]
Så da blir det europris i morgen... Er vel ikke særlig dyre heller der??

ORIGINAL: I Love EXOTIC Xmas

når de fleste fotografer forstørrer bilder gjør de det i "ramme størrelse" om jeg skal kalle det det.. men det er hvertfall i de størrelsene det er lett og få tak i rammer.. skal man ha andre "egne" størrelser, så må man som oftest spesialbestille rammer *noe som er svindyrt*

husker ikke de standarstørrelsene i hodet da[8D]

Var det jeg trodde også, men 20x25 ER jo standard str! Eller?? Det var i hvert fall ett av alternativene da jeg var på Elitefoto for å bestille. Han som jobba der viste med til og med en ramme i 20x25 for at jeg skulle se hvor stort det var, men da jeg gikk på clas ohlson for åkjøpe rammer hadde de bare helt merkelige str...[&:]

Meeen, hvis de har på europris er det ikke noe stress[:D]

ORIGINAL: Que

når de fleste fotografer forstørrer bilder gjør de det i "ramme størrelse" om jeg skal kalle det det.. men det er hvertfall i de størrelsene det er lett og få tak i rammer.. skal man ha andre "egne" størrelser, så må man som oftest spesialbestille rammer *noe som er svindyrt*

husker ikke de standarstørrelsene i hodet da[8D]

Var det jeg trodde også, men 20x25 ER jo standard str! Eller?? Det var i hvert fall ett av alternativene da jeg var på Elitefoto for å bestille. Han som jobba der viste med til og med en ramme i 20x25 for at jeg skulle se hvor stort det var, men da jeg gikk på clas ohlson for åkjøpe rammer hadde de bare helt merkelige str...[&:]

Meeen, hvis de har på europris er det ikke noe stress[:D]

da er nok det en av standarstørrelsene. så vil tro du skal finne rammer da ja.. vet at clas ohlson har RARE størrelser [8D] så titt på euriopris og eventuelt ikea ol.. nille?

På ikea var det akkurat like RART som på clas ohlson, det samme gjelder på Obs!, Kanskje det er svenske str[:D]?? ikke vet jeg... men det ordner seg sikkert;D

ORIGINAL: Que

ORIGINAL: 2julesøte

Satt akkurat og tenkte at jeg skulle skjekke på europris[;)]
Så da blir det europris i morgen... Er vel ikke særlig dyre heller der??

Troooor de kosta 45 kr stk, eller i hvert fall noe rundt der. Ikke så veldig dyre nei, og mye mye billigere enn hos fotograf. Men vi har kjøpt 13 sånne rammer og 5 i 10x15 cm, så jeg synes det ble dyrt nok allikevel da (sånn i tillegg til at vi bestilte bilder for 4000 kr etter fotografen og det er utenom de vi skal ha i gave (album til hver av jentene med 12 bilder i hvert og 4 forstørrelser i 20x25)).

Jeg har kjøpt 20x25 rammer på Rema.....39 kr[:D]

Jeg kjøpte rammer i 20x25 på nille!

Back
Topp